سریال شاهکار‌ها از تیم امید تا پرسپولیس و استقلال

در فینال جام حذفی شاهد اوج شاهکار و هماهنگی مسئولان برگزاری مسابقات بودیم و کار به جایی کشید که مازیار ناظمی مثل پرونده سرمربی تیم ملی وارد عمل شد و در نهایت وزارت ورزش و کمیته اخلاق حکم برکناری فتاحی را صادر کردند هرچند که آقای فتاحی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد.

اخبار ورزشی- مثل آقای ساکت که همچنان در فدراسیون هستند و هیچ‌وقت بازنشسته نمی‌شوند.

* برای تیم امید تقریباً همه مربیان ایرانی گزینه شده‌اند و هیچ‌کس هم قبول نکرده است! کار به جایی کشیده که فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال که هنوز از فردای خودش در این تیم خبر ندارد هم برای تیم امید گزینه شده است. احتمالاً با ادامه این روند استیلی خودش را هم گزینه می‌کند و خودش هم پیشنهاد این تیم را رد خواهد کرد.

* وضعیت استقلال هم کاملاً شبیه تیم امید است. یعنی نه سرمربی دارد و نه کاری انجام می‌دهد. هواداران استقلال هم آن‌قدر دروغ و حرف‌های ضد و نقیض شنیده‌اند که اگر خود استراماچونی هم بیاید قرارداد ببندد کسی باور نمی‌کند. نکته بامزه اینجاست که یکی از اعضای هیئت مدیره می‌گفت محمدرضا حسینی ذوب‌آهن را بازیکن استقلال بدانید، اما طرف خیلی شیک به سپاهانی رفت که قلعه‌نویی معمولاً می‌گوید نسبت به سایر مدعیان پول ندارد.

* اینکه پرسپولیس نمی‌تواند برانکوی موفق را نگه دارد هم جزو همان ضعف‌های مدیریتی است که تا دل‌تان بخواهد در ایران وجود دارد. اساساً ما هم در نگه‌داشتن مربیان موفق هنرمندیم و هم در عقد قرارداد با خارجی‌های درجه ۳ مثل الحاجی گرو.