انتقال ستاره یوونتوس به منچسترسیتی قطعی شد؟

منچسترسیتی فعالیت خود برای تقویت ترکیب در تابستان را خیلی زود آغاز کرده و طبق ادعای کالچومرکاتو، اولین خرید سیتیزن ها را باید ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی و کناری یوونتوس دانست و تمام توافقات برای حضور او در استادیووم اتحاد انجام شده است.

اخبار ورزشی- ژائو کانسلو فصل قبل و با رقم 40 میلیون یورو از والنسیا راهی تورین شده بود اما علیرغم سپری کردن یک فصل موفق در ترکیب یوونتوس، به نظر می رسد توافقات برای انتقال او با رقم 50 میلیون یورو به منچسترسیتی نهایی شده و با توجه به تمایل یوونتوس به ایجاد توازن مثبت در حسابرسی های مالی تا بیش از 30 ژوئن، ممکن است طی روزهای آتی این انتقال به طور رسمی از سوی باشگاه منچسترسیتی اعلام شود.

در ابتدا قرارداد سیتی رقم 40 میلیون یورو به علاوه دانیلو را برای خرید ژائو کانسلو پرداخت کند اما حالا به نظر می رسد باشگاه یوونتوس تمام مبلغ را نقد می خواهد و تمایلی به وارد شدن مدافع برزیلی سیتی به انجام این معامله ندارد.

ژائو کانسلو در طول یک فصل حضور در یوونتوس در 38 بازی مجموعا موفق به زدن 1 گل و ارسال 8 پاس گل شده بود اما به نظر می رسد بعد از تجربه یک فصل بازی برای اینتر و یک فصل برای یوونتوس، حالا انگلیس و لیگ برتر مقصد بعدی وی خواهد بود.