رضاییان: کمالوند ارتباط نزدیکی با هواداران جم دارد

بهرام رضاییان درباره انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: طی یک هفته گذشته مذاکرات مختلفی را با مربیان مختلف انجام دادیم و به دو گزینه نهایی رسیدیم. به همین خاطر برنامه های آقایان فراز کمالوند و مجتبی حسینی در هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفت و پس از جمع بندی نظرات کارشناسی در مجموعه مدیریتی باشگاه آقای کمالوند که از مربیان جوان و در عین حال باتجربه هستند با قراردادی دو ساله هدایت تیم پارس جنوبی را برعهده گرفتند.

وی ادامه داد: آقای کمالوند مربی‌ای است که سابقه کار کردن با تیم های پرهوادار را دارد. ایشان در تراکتورسازی، نفت آبادان و سایر تیم‌هایی که بودند ارتباط نزدیکی با هواداران داشتند و قطعا در جم نیز این روند را ادامه خواهند داد. او بسیار باانرژی کارش را استارت زده و انشاالله بتوانیم در فضای همدلی کار را جلو ببریم و فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل پارس جنوبی ضمن تقدیر از زحمات مهدی تارتار تاکید کرد: از آقای تارتار بابت 3 سال تلاش دلسوزانه تشکر می کنم. ایشان در این چند سال هرچه در توان داشتند و گذاشتند و روزهای خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردیم. ما بعد از آنکه متوجه شدیم ایشان خودش هم تمایل به ادامه همکاری ندارد مذاکره با مربیان دیگر را شروع کردیم، اما دوستی مان پابرجا است. اتفاقا به صورت تلفنی با ایشان صحبت کردیم و برای او و همکارانش آقایان پاشایی، عالی‌پور، معمار، اینانلو و امانی هرجا که هستند آرزوی موفقیت می کنم.

رضاییان با تشکر از مجتبی حسینی نیز گفت: ما با آقای حسینی نیز مذاکراتی انجام دادیم اما تصمیم نهایی مان بر این شد که آقای کمالوند هدایت تیم را برعهده بگیرند. از آقای حسینی هم بابت همراهی اش در مذاکرات تشکر می کنم و آرزوی توفیق برای او دارم.

وی درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از آنکه با آقای کمالوند قرارداد بستیم لیست بازیکنان مورد نظر ایشان را دریافت کردیم. فعالیت هایمان را در نقل و انتقالات را ساعتی بعد از سرمربیگری کمالوند استارت زدیم. کار ما حالا وارد فاز تازه ای شده و انشاالله با همکاری یکدیگر تیمی خوب، جوان، انرژیک که نفرات بومی نیز در آن حضور خواهند داشت را می بندیم و روانه مسابقات می کنیم.

رضاییان در پایان افزود: از تلاش ها و حمایت های آقای مهندس موسوی رییس منطقه ویژه پارس جنوبی نیز تشکر می کنم. انشاالله همه با هم کار را جلو می بریم تا بتوانیم با رویکردی جدید و تازه با تمام وجود برای شاد کردن دل مردم شهرستان جم و استان بوشهر تلاش کنیم.