مدرک خطیر برای اثبات دلالی وینفرد شفر

علی خطیر که روز گذشته و در تجمع هواداران استقلال گفته بود وینفرد شفر در استقلال به دنبال دلالی بود، با انتشار عکسی از پیام شفر به خودش، به دنبال شفاف سازی علیه سرمربی پیشین آبی‌ها رفت. در تصویر که به زبان انگلیسی می‌بینید، شفر از خطیر می‌خواهد قرارداد گرو را تمدید کند و در متن نیز نوشته: «من با (الحاجی) گرو حرف زدم. این بازیکن به صورت مشخص ۴۲۰ هزار دلار به علاوه پاداش می‌خواهد. سعی کردم که این رقم را به ۴۰۰ هزار دلار برسانم. در صورتی که در ۲۰ مسابقه حضور داشت، ۲۰ هزار دلار دیگر به علاوه پاداش برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی و پاس گل نیز دریافت کند. (سرمربی، شفر)

اخبار ورزشی- لطفا این موضوع را قبول کنید و با این بازیکن قرارداد ببندید، چون زمان نداریم. در بازی بعدی برابر تراکتورسازی به این بازیکن نیاز داریم. 

بله، ولی گرو اعتمادبه نفس زیادی دارد و گفته من در ازای پاداش گل و پاس گل، ۲۰ هزار دلار می‌خواهم نه ۱۵ هزار دلار.»

خطیر همچنین در مورد این سندی که رو کرد، نوشته: «با سلام به همه هواداران عزیز باشگاه استقلال. تا اونجایی که به من اجازه داده بشه سعی میکنم در راستای شفافیت و اعتماد فی مابین باشگاه و هوادار اسنادی را که دیروز قولش به همه شما داده بودم منتشر نمایم. خواهش میکنم به خادمین خود (مدیریت و تمامی اعضای هیت مدیره) در باشگاه استقلال اعتماد کنید و اجازه دهید تا در یک فضا آرام و کم تنش نسبت به تامین منابع مالی، جذب بازیکنان مورد نظر باشگاه و بستن یک تیم شایسته برای فصل آتی اقدام نماییم.

دوستانی که تا بحال چندین بار امتحان خود را در استقلال پس داده اند و این روز‌ها دایه مهربانتر از مادر شده اند و صحبت از مدیریت مدرن در استقلال میکنند، خیرخواه استقلال نیستند بلکه سهم خواه هستند. خواهش میکنم در جهت منافع این دوستان، با آن‌ها همگام نشوید و در فضای نقل و انتقالات باشگاه و شروع تمرینات پیش فصل اقدام به تنش مضاعف ننمایید. 

امروزه تشخیص دوستان و دشمنان استقلال راحت نیست، پس هوشیار باشید.» و در پایان نیز ۴ قلب آبی رنگ گنجانده است.