عابدزاده پرسپولیسی می شود؟

امیر عابدزاده پسر افسانه دروازه‌بانی کشورمان چند سالی است که در لیگ پرتغال و تیم ماریتیمو توپ می‌زند و در مجموع عملکرد بدی نداشته است. پسر عابدزاده همراه تیم ملی کشورمان به کره‌جنوبی سفر کرد و در یکی دو سال اخیر پای ثابت لیست کارلوس کی‌روش بود. 

اخبار ورزشی- پرسپولیسی‌ها امیدوارند گلر اول تیم ملی (بخوانید علیرضا بیرانوند) در این تیم بماند ولی اگر به هر دلیل او لژیونر شود امیر عابدزاده هم می‌تواند شانس پرسپولیسی شدن داشته باشد. 

شاید یکی از آرزو‌های بزرگ احمدرضا عابدزاده بازی کردن امیر در پرسپولیس باشد و باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد جانشین بالقوه علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری است. گلر موفق چند سال گذشته ذوب‌آهن که بار‌ها تمایل خود برای پوشیدن پیراهن قرمز پرسپولیس را ابراز کرده بود. ایگور پانادیچ مربی گلر‌های پرسپولیس هم اعتقاد زیادی به سبک دروازه‌بانی رشید مظاهری داشت، اما این گلر خوزستانی در نهایت راهی تبریز شد. گفته می‌شود تراکتورسازی تبریز با پیشنهادی اغوا‌کننده و ۳ ساله به این تیم پیوست تا خیال پرشور‌ها را از درون دروازه تیم محبوب خود راحت کند. بنابراین حضور احتمالی رشید مظاهری در پرسپولیس منتفی شد و پس از این اتفاق اسم امیر عابدزاده وسط آمد.