راه حلی عجیب برای ماندن برانکو در پرسپولیس

ماندن برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به دغدغه اصلی هواداران این تیم تبدیل شده است.برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما این مربی کروات با توجه به اینکه مطالباتش پرداخت نشده تهدید به جدایی و فسخ قرارداد کرده است.اگر چه عرب مدعی شد طلب برانکو تا یکشنبه هفته بعد مرداخت می شود ، اما در هر صورت تهدید برانکو کاملا جدی است. او پیشنهادهای بسیار خوبی دارد و اگر تا ۱۰ روز آینده مطالباتش پرداخت نشود می تواند سرخ پوشان را ترک کند.

اخبار ورزشی- پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه شده است و بدهی ۲۰ میلیاردی و شاید بیشتر برانکو باعث شده تا مدیران این باشگاه در شرایط سختی قرار بگیرند.

بنا به برخی شنیده هل ، اگر اسپانسر با وجود وعده هلیش باز هم بدقولی کند ،  راه عجیب برای خارج شدن از این شرایط سخت فروش بازیکنانی است که مشتریان خارجی دارند؛ بازیکنانی مثل علی علیپور، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده پیشنهادهای خارجی دارند.

باشگاه یونانی حاضر است که برای علیپور مبلغ خوبی بدهد و بیرانوند هم با چند پیشنهاد اروپایی مواجه شده است و از طرف دیگر هم شجاع خلیل زاده از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد.

پرسپولیس با فروش حداقل دو بازیکن مثل بیرانوند و علیپور می تواند هم طلب برانکو را پرداخت کند و هم با آرامش در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جدید جذب کند.بهترین راه برای خارج شدن از این بحران فروش بازیکنانی است که پیشنهادهای خارجی دارند.

برانکو تاکید کرده که با جدایی هیچ بازیکنی مخالفت نخواهد کرد و این باعث می شود تا بازیکنان و باشگاه با خیال راحت در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا وعده امروز عرب برای پرداخت مطالبات برانکو  عملی می شود ، یا پرسپولیس مجبور است ستاره هایش را قربانی کند ؟!