خبر خوش به استقلالی ها/ طارق و پاتوسی در استقلال ماندند

استقلال برای فصل آینده  فعلا 2 بازیکن خارجی در لیست خودش دارد که البته ماندن آن‌ها هم هموز قطعی نشده و مشروط به پرداخت مطالبات مالی آن‌ها است. طارق همام هافبک چپ پای عراقی که به دلیل مصدومیت‌های زیاد و بی نظمی‌های مکرری که داشت از سوی مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته بود بعد از رفتن فرهاد رسما اعلام کرد که در استقلال می‌ماند و قصد جدایی از این تیم را ندارد. البته باشگاه باید ابتدا حق و حقوق طارق را پرداخت کند.

اخبار ورزشی- در خصوص آیاندا پاتوسی هافبک اهل افریقای جنوبی هم از باشگاه خبر می‌رسد که با پرداخت پول این بازیکن مشکلی برای ماندن او در استقلال وجود ندارد و آندره آ استرا ماچونی هم بر حفظ این بازیکن تاکید کرده است. با رد کردن گادوین منشا و ایسما گونکالوس، آبی پوشان برای فصل آینده 2 جای خالی برای جذب بازیکن خارجی دارند.

در این رابطه خبر می‌رسد که پل لورنزو هافبک 19 ساله اسپانیایی یکی از خرید‌های خارجی استقلال است که استراماچونی هم آن را تایید کرده. از طرف دیگر خبر می‌رسد که او خواهان خرید یک مهاجم و هافبک خارجی دیگر شده است. نکته جالب این‌که این مربی ایتالیایی در هر تیمی بوده از تعداد زیادی بازیکن خارجی استفاده کرده است.