مذاکرات پرسپولیس با وحید امیری تایید شد

لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس تهران در لیگ برتر و جام حذفی به پایان رسید و با حفط برانکو ایوانکوویچ، حالا تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند و برای لیگ نوزدهم آماده شوند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس چند روز پیش فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داد که در بین آن‌ها نام مهدی طارمی، وحید امیری، علی نعمتی و ... دیده می‌شود.

لیست ورودی و خروجی به دست مدیران پرسپولیس رسیده و آن‌ها کار نقل و انتقالات را انجام می‌دهند و یکی از بازیکنانی که شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شود، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله لرستانی باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه است.

او پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت تا شایعات بازگشتش به پرسپولیس شنیده شود.

او در صورتی که بخواهد به پرسپولیس بیاید، باید از مدیران تیم ترکیه‌ای رضایت نامه بگیرد که مانع بزرگی محسوب می‌شود. وحید امیری در اوایل حضور در سوپر لیگ ترکیه، بازی می‌کرد، اما سپس نیمکت نشین شد و اکنون وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. البته بر خلاف امیری، شرایط مجید حسینی، مدافع سابق استقلال خوب است و به نظر می‌رسد در این تیم خواهد ماند و حتی به لالیگا لژیونر شود.

طبق اعلام رسانه‌های ترکیه ای، قرارداد امیری برای ۲ سال، یک میلیون ۵۴۰ هزار یورو است که ۷۵۰ هزار یورو برای این فصل است. همچین ساعتی پیش، یک رسانه ترکیه‌ای نوشت که وحید امیری مذاکرات خود را برای بازگشت به پرسپولیس انجام داده و احتمال دارد به این تیم بازگرد.

لازم به ذکر است، امیری نتوانست در فوتبال ترکیه عملکرد خوبی داشته باشد و این روز‌ها هم به نیمکت‌نشین تیمش تبدیل شده است تا آمار نیمکت‌نشینی او در فصل جاری بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، باشد و باید دید امیری به پرسپولیس بازخواهد گشت یا خیر؟