منچسترسیتی بر بولتون غلبه کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شب گذشته پیکارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با انجام ۷ بازی آغاز شد که منچسترسیتی، پیشتاز رقابتها موفق شد با دو گل در ورزشگاه اتحاد مقابل بولتون به برتری رسد و بیست و یکمین برد خود را در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ جشن گیرد.

در این دیدار شاگردان روبرتو مانچینی در هر نیمه گلزنی کردند تا سه امتیاز مسابقه را به حساب خود واریز کنند. ژائل کلیشی ۲۳ و ماریو بالوتلی ۶۹ زننده گل برای آبی‌های آسمانی در این جدال مهم بودند.

در دیداری دیگر چلسی یک بر صفر در زمین وست برومویچ‌آلبیون شکست خورد تا هفتمین ناکامی فصل جاری خود را در این پیکارها تجربه کند.

در این بازی که تیم تحت رهبری ویاس بواس صاحب چند موقعیت خوب برای گلزنی شد، گرت مک‌آئولی در دقیقه ۸۲ برای آلبیونی‌ها گلزنی کردند.

همچنین آرسنال با نتیجه ۲ بر یک از سد لیورپول در دیداری مهیج عبور کرد. در این بازی لورانت کوچلینی، بازیکن آرسنال به اشتباه در دقیقه ۲۴ دروازه خودی را باز کرد تا لیورپولی‌ها را در آنفیلد پیش اندازد. اما روبین فان پرسی گلزن درجه اول و هلندی تیم همچون اکثر ایام فصل، به یاری لندنی‌ها آمد. زیرا توانست با دو گل در دقایق ۳۱ و ۹۰ پیروزی را به نام تیمش ثبت کند.



*سایر نتایج:

بلکبرن یک – آستون ویلا یک

گل‌ها: دیوید داون ۸۵ برای بلکبرن، چارلز انگوبیا ۲۴ برای آستون‌ویلا



استوک‌سیتی یک – نوریچ‌سیتی صفر

گل: ماتیو اترینگتون ۷۲

ویگان صفر - سوانسی ۲

گل‌ها: گیلفی زیگوردسون ۴۵،۵۵

کوئینزپارک‌رنجرز یک – اورتون یک

گل‌ها: بابی زامورا ۳۷ برای کوئینز‌پارک‌رنجرز، درنته ۳۱ برای اورتون

امروز(یکشنبه) در ادامه این پیکارها نیوکاسل با ساندرلند و فولام برابر ولورهامپتون به میدان خواهند رفت. اما در آخرین بازی منچستریونایتد میهمان تاتنهام است.

در شرایط کنونی منچسترسیتی با ۶۶ امتیاز و ۲۷ بازی انجام داده، صدرنشین است. منچستریونایتد با ۶۱ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار گرفته است.

تاتنهام با ۵۳ امتیاز و ۲۶ بازی در رده سوم حاضر است.