بلاتکلیفی پرسپولیس درباره ستاره جوانش

محمد نادری یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و رفته رفته جزو ستاره‌های تأثیرگذار این تیم شد.

نمایش تکنیکی و درخشان او خصوصاً در سمت چپ دفاعی باعث شده تا هواداران این تیم امیدوار باشند باشگاه مقدمات قرارداد دائمی او را فراهم آورد. نادری بعد از جدایی از تراکتورسازی برای ادامه فوتبال راهی کورتریک شده بود و در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به پرسپولیس آمد. او در سمت چپ دفاعی این تیم توانسته بود رفته رفته نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و رضایت کادرفنی و هواداران را نیز جلب کند.

اکنون اما با پایان فصل و در حالی که باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای مذاکره با کورتریک نداشته، محمد نادری باید روز شنبه آینده راهی بلژیک شود و طبق برنامه در تمرینات این تیم حاضر شود. این در حالی است که از ساعاتی قبل اخباری مبنی بر توافق پرسپولیس و کورتریک منتشر شده است که واقعیت ندارد و در این زمینه هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

باشگاه چندی پیش به نادری و مدیربرنامه‌اش اعلام کرده بود شخصاً برای دریافت و مذاکره با باشگاه بلژیکی اقدام کنند و در صورت دریافت آن، توافق خود را با پرسپولیس برای فصل آینده صورت دهند.

باید دید طی روزهای آینده و در شرایطی که طی ۵ روز آینده نادری تمرینات خود را با پیراهن کورتریک برای لیگ آینده استارت خواهد زد، باشگاه برای توافق با این تیم بلژیکی برای صدور رضایتنامه مدافع موفق خود تلاش خواهد کرد یا خیر.