واکنش حامد کاویانپور به جدایی برانکو از پرسپولیس

حامد کاویانپور در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اظهار داشت: اگر قرار به ماندن برانکو بود قرارداد او باید ۵ ساله تمدید می‌شد و با تغییر نگرش، او باید بیشتر روی تیم‌های پایه تمرکز می‌کرد تا نسل‌سازی بکند.

وی ادامه داد: هواداران حتما توقع داشتند که برانکو بماند و باز این قهرمانی‌ها را کسب کند اما به نظر من این امکان‌پذیر نبود. در ضمن باتوجه به شناختی که از هواداران فوتبال ایران دارم اگر برانکو در فصل جدید چند ناکامی می‌آورد آن‌وقت برخی هواداران به او بی‌احترامی می‌کردند و چند سال زحمتش به باد می‌رفت. باتوجه به شناختی که از برانکو دارم و می‌دانم آدم زیرکی است، اگر امسال در پرسپولیس می‌ماند تعجب می‌کردم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر رفتن برانکو از این تیم است، گفت: نباید دنبال مقصر باشیم یا یک نفر را مقصر جلوه بدهیم. این تیم صاحب دارد و صاحب آنهم دولت است. پس هر اتفاقی که رخ می‌دهد پای دولت درمیان است. به نظر من دولت نتوانست پول برانکو را تامین کند.

کاویانپور در خصوص جانشین برانکو در پرسپولیس تاکید کرد: با این شرایط یک مربی بزرگ بین‌المللی که حتی سطحش از برانکو بالاتر باشد باید به پرسپولیس بیاید. فقط همچین مهره‌ای می‌تواند خلا برانکو را پر کند. معتقدم هر مربی داخلی که الان به پرسپولیس بیاید به نوعی خودکشی کرده است.