انتقاد تند بادامکی/  اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ورزشی نیستند

حسین بادامکی در خصوص رفتن برانکو از پرسپولیس اظهار داشت: من از نحوه قرارداد برانکو اطلاع چندانی ندارم هر چند که باید تمهیداتی از سوی مسئولان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اندیشیده می‌شد تا برانکو بماند. هواداران خیلی دوست داشتند او فصل آینده هم سرمربی تیم بود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس در چند فصل اخیر ثبات خوبی در نتیجه‌گیری داشته اما در زمان حساسی که باید آماده اردوی پیش فصل شوند سرمربی خود را از دست داده، مطمئنا این موضوع در لیگ نوزدهم به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد.

اخبار ورزشی- بادامکی در مورد نقش هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که نتوانستند برانکو را راضی به ماندن در این تیم کنند، گفت: اتفاقی که نباید رخ می‌داد افتاد و الان بیشتر هواداران پرسپولیس نگران آینده تیم‌شان هستند. هیچکدام از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ورزشی نیستند. در بیشتر باشگاه‌های ایرانی نقش افراد سیاسی بیشتر از اشخاص ورزشی است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال آمدن گل‌محمدی به جای برانکو در این تیم برای لیگ نوزدهم گفت: هر کسی که جانشین برانکو می‌شود کار سختی در پیش دارد تا این نتایج فوق‌العاده را دوباره تکرار کند و از طرفی توقع هواداران بالا رفته و آنها در تمام جام‌ها از باشگاه پرسپولیس توقع قهرمانی دارند. به نظرم یحیی مربی بزرگی است با توجه به اینکه در این سال‌ها تجربیات خوبی کسب کرده، کارش را به خوبی بلد است، اما بعید است که مسئولان پدیده به راحتی اجازه بدهند تا او به پرسپولیس بیاید، اما اگر این اتفاق بیفتد برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

بادامکی در مورد جدایی احتمالی چند بازیکن از پرسپولیس تصریح کرد: طبیعی است پس از کسب این نتایج پیشنهادات خوبی به بازیکنان پرسپولیس داده شود و شرایط حساسی پیش‌روی این تیم است. نبود سرمربی بازیکنان را دچار تردید می‌کند که آیا در این تیم بمانند یا خیر. باید تکلیف سرمربی تیم پرسپولیس مشخص شود. متاسفانه رقبا بیکار ننشسته‌اند و در حال تقویت تیمشان برای لیگ نوزدهم هستند اما پرسپولیس در شرایط بحرانی به سر می‌برد.