حمایت فدراسیون تیراندازی از جوان تیرانداز برنامه عصر جدید

علی دادگر ظهر امروز در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه رشته تیراندازی یک رشته ملی و مذهبی و از توصیه های  پیامبر (ص) است، اظهار داشت: رشته تیراندازی یکی از رشته‌هایی است که بیشترین اعضای آن و بیشترین مدل‌آوران این رشته بانوان هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با بیان اینکه سه قهرمان ملی‌پوش اهداف پروازی از استان کرمان هستند، گفت: بعد از برگزاری برنامه عصر جدید و حضور مهدی حیدریان از عشایر شهرستان رابر در این برنامه و بعد از اجرای برنامه از ایشان دعوت کردیم به فدراسیون آمد.

داد گر گفت: در فدارسیون توسط مربیان تیم ملی تیراندازی از مهدی حیدریان تست گرفته شد‌ و وی برای اولین بار تفنگ مسابقات در دست گرفت و بسیار عالی تیراندازی کرد.

وی تاکید کرد: مهدی حیدریان یکی از با استعداد ترین جوانان کشور است و تصمیم گرفتیم از وی حمایت کنیم دیدیم و به دلیل مسافت خیلی دور تصمیم گرفتیم یک سالن پنج خط تیراندازی با سیبل برقی راه‌اندازی کنیم.

دادگر افزود: با کمک هیئت تیراندازی استان کرمان و فرمانداری رابر عصر امروز سالن تیراندزی به اسم عصر جدید افتتاح و با افتتاح این سالن ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از جوانان با استعداد این شهرستان جذب این سالن می‌شوند.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان عنوان کرد: حمایت از ورزشکاران با استعداد استان کرمان را از وظایف خود می‌دانیم.

وی گفت: از اقدام به‌موقع در زمینه راه‌اندازی سالن تیراندازی در شهرستان رابر تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم ورشکاران استان در مسابقات المپیک و پاراالمپیک مدل‌های خوبی کسب کنند و موجب خوشحالی مردم شوند.