چهارمین روز اعتراض پرسپولیسی‌ها/ شعار علیه عرب و صدور بیانیه!

چهارمین روز اعتراض هواداران پرسپولیس، عصر امروز (پنج شنبه) در مقابل ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد و مانند روز‌های گذشته هواداران خواستار برکناری ایرج عرب از سمت مدیرعاملی این باشگاه شدند.

هواداران زیادی مقابل ورزشگاه، علیه عرب فحاشی کردند و درخواست داشتند تا وزیر ورزش و جوانان، عرب را از مدیر عاملی این باشگاه برکنار کند. بعد از دقایقی که هواداران پرسپولیس به ایرج عرب فحاشی کردند، خواستار اخراج اعضای هیئت مدیره و محسن خلیلی، مدیر تیم شدند.

البته پس از ۳ روز تجمع هواداران تیم پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه، امروز به این هواداران معترض اجازه ادامه تجمع روبروی ساختمان باشگاه پرسپولیس داده نشد. از صبح امروز نیرو‌های انتظامی برای برقراری نظم و جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده مقابل ساختمان پرسپولیس حاضر شدند و اجازه تجمع به هواداران پرسپولیس داده نشد.

البته گویا قرار است تا زمان استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس این اعتراضات ادامه داشته باشد.

هواداران پرسپولیس که حدود ۵۰ نفر بودند، یک بیانیه امضا کردند که در آن درخواست‌هایی از باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود و قرار است این بیانیه به دست مسئولان باشگاه برسد.

لازم به ذکر است پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضور در الاهلی عربستان، هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه جمع می‌شدند تا اعتراض خود را به مسئولان باشگاه و وزارت ورزش و جوانان نشان دهند.