به گزارش افکارنیوز هفته بیستوپنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری هفت دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک میزبان صبای قم بود که در پایان توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یابد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند. گل‌های این دیدار را مرتضی عظیمایی(دوبار) و مجید تیک‌دری نژاد به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این هفته گیتی‌پسند اصفهان میهمان فرش‌آرای مشهد بود و در پایان اصفهانی‌ها توانستند با نتیجه ۴ بر یک برابر حریف خود به برتری دست یابند و با ۶۲ امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم و در تعقیب منصوری باقی بماند.

گل‌های گیتی‌پسند را افشین کاظمی، شاپا بازیکن برزیلی این تیم و باتیستا دیگر بازیکن برزیلی اصفهانی‌ها(دوبار) به ثمر رساندند.

با نتایجی که مدعیان به دست آوردند کار قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به هفته پایانی کشیده شد و باید دید در هفته بیست‌و‌ششم منصوری در اصفهان برابر فولاد ماهان چه نتیجه‌ای می‌گیرد و گیتی‌پسند که از حمایت تماشاگران خود محروم است، در نصف جهان برابر پرسپولیس به چه نتیجه‌ای دست خواهد یافت؟

در دیگر بازی‌های امروز پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ برابر لبنیات ارژن شیراز به برتری دست یافت و شهرداری ساوه نیز ۳ بر یک برابر راه ساری سقوط کرده شکست خورد.

* نتایج کامل مسابقات این هفته:

شهرداری ساوه یک - راه ساری ۳

فیروزصفه‌ ۴ - حفاری‌‌اهواز ۳

گسترش‌فولاد‌ ۲ - فولاد‌ماهان‌ ۴

فرش‌آرا یک - گیتی‌پسند‌ ۴

شهید منصوری ۳ - صبای قم صفر

میثاق تهران ۳ - دبیری تبریز ۳

پرسپولیس ۴ - ارژن شیراز ۳

* جدول لیگ برتر فوتسال:

۱ - شهید منصوری ۶۲ امتیاز، تفاضل ۵۴

۲ - گیتی‌پسند‌ ۶۲ امتیاز، تفاضل ۵۰

۳ - فولاد‌ ماهان ۵۴ امتیاز

۴ - حفاری‌‌اهواز ۴۲ امتیاز

۵ - گسترش‌فولاد‌ ۳۹ امتیاز

۶ - فیروزصفه‌ ۳۷ امتیاز

۷ - صبای قم ۳۶ امتیاز

۸ - فرش‌آرا ۳۰ امتیاز

۹ - پرسپولیس تهران ۳۰ امتیاز

۱۰ - ارژن شیراز ۲۶ امتیاز

۱۱ - شهرداری ساوه ۲۵ امتیاز

۱۲ - میثاق تهران ۲۴ امتیاز

۱۳ - راه ساری ۱۹ امتیاز

۱۴ - دبیری تبریز ۱۱ امتیاز