سرآسیایی: کار سختی برای جذب شیمبا داریم

مجتبی سرآسیایی مدیر تیم پدیده شهر خودرو درباره ماندن یحیی گل‌محمدی در این تیم گفت:‌ بحث آقای گل‌محمدی در رسانه‌ها تب و تاب داشت اما خیال ما راحت بود چرا که او با ما قرارداد داشت و از نظر اخلاقی هم می‌دانستیم که آقای گل‌محمدی کار را خراب نمی‌کند. ما آرام بودیم اما فضا ملتهب بود. هرچند که این یک مقوله حرفه‌ای است. 

وی افزود: شاید پیشنهاد پرسپولیس پیشنهاد درستی نبود چرا که مربی ما قرارداد داشت اما با این همه به احترام هواداران پرسپولیس یکی دو جلسه مذاکره انجام شد و در نهایت مسئولان باشگاه ما موفق شدند یحیی گل‌محمدی را در تیم نگه دارند.

سرآسیایی در خصوص فعالیت باشگاه پدیده شهر خودرو در فصل نقل و انتقالات هم افزود: هواداران بدانند که ما با نظر آقای گل‌محمدی حدود یک ماهی است که درگیر نقل و انتقالات هستیم. اولویت ما در تمدید قرارداد بازیکنان بود و تقریباً حداکثر این مسئله هم انجام شد. ما در دو پست با نظر آقای گل‌محمدی و پیگیری آقای حمیداوی به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم. هرچند که تا الان مهدی رحمتی، فرشاد فرجی، علیزاده و دو بازیکن جوان جذب شده‌اند و دو بازیکن خارجی هم در پست کلیدی می‌گیریم. البته بهنام برزای هم از جمع ما جدا شد. 

مدیر تیم پدیده شهر خودرو درباره مذاکرات این باشگاه با شیمبا اظهار داشت: مذاکرات با او ادامه دارد اما کار ما سخت است چرا که به دلیل طلبی که از باشگاه فولاد دارد اولویت او مذاکره با این باشگاه است و از طرفی مسئولان فولاد هم می‌خواهند او را در تیم خود نگه دارند و احتمالاً پیشنهاد خوبی هم به او خواهند داد و این مسئله کار ما را برای جذب این بازیکن سخت می‌کند.