قلعه نویی: براساس افکار تاکنیکی خود امسال یارگیری کردیم

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ما در نهایت  بین ۳ الی ۴ بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهیم کردیم و روز گذشته با اعضای هیئت مدیره و تابش مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم. همچنین جلسه‌ای قبل از آغاز فصل جدید با عظیمیان مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان داشتم و شنیدم که او مدیر نمونه شده است که این موضوع انسانیت او را نشان می‌دهد.

اخبار ورزشی- او ادامه داد: امسال فکر و ذهنمان این است سالی به مراتب بهتر نسبت به فصل قبل داشته باشیم و این اتفاق مهم انشاالله رخ می‌دهد. ما براساس افکار تاکنیکی خود امسال یارگیری کردیم و معتقدم که علاوه بر ۱۸ بازیکن بزرگسال باید یک تیم سایه هم درست کنیم که این تیم سایه آینده سپاهان باشد.

از عملکرد میرزایی رضایت داریم 

قلعه نویی بیان کرد: خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی محبی و  زینالی را گرفتیم و  میرزایی هم که برگشته و غلط هایش را نوشته است و امیدوارم کیفیت بازی هایش بهتر شده باشد. بازی‌های میرزایی و سایر بازیکنان که به تیم‌های دیگر داده بودیم را هر هفته رصد می‌کردیم و از عملکرد  میرزایی رضایت داریم. در مجموع امیدوارم میرزایی با کیفیت بهتری بتواند به ما کمک کند.

دغدغه مان این است که بازیکنان زودتر به ترکیب تیم بازگردند 

سرمربی سپاهان تصریح کرد: تنها دغدغه مان این است که بقیه بازیکنان هم هر چه زودتر به  تیم ما اضافه شوند تا بالانس بدنی‌مان بهم نخورد. ۵، ۶ هفته برای آماده سازی تیم در نظر گرفتیم و اگر بازیکنان دیر به تمرینات اضافه شوند دچار مشکل خواهیم شد.

او درباره وضعیت کی روش استنلی و کومان بیان کرد: این ۲ بازیکن در لیست ما هستند و به آن‌ها نیاز داریم. کی‌روش  دو سالی است که با من است و شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد، اما کومان در این فصل سال اولش بود و در فصل آینده بسیار بهتر می‌تواند به تیم کمک کند. توقع مان این است که این ۲ بازیکن خیلی زود به تیم ما اضافه شوند که از لحاظ بدنی عقب نیافتند. همچنین برنامه مان را به باشگاه دادیم و اگر یک درصدم هم این ۲ بازیکن بازنگشتند بازیکنان دیگری را بگیریم.

سرمربی سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: واقعا از همه مهم‌تر حضور هواداران خوبمان بود. چه آنجایی که مظلوم واقع شدند چه آنجایی که در اصفهان بودند چه آنجایی که صد نفر بودند و به اندازه صدهزار نفر تشویق کردند.