خداحافظی اجباری سرخ‌ها با قهرمانی!

 در روزهایی که غول‌های فوتبال ایران مانند استقلال، سپاهان و تراکتور شرایط بسیار خوبی دارند و با آمادگی کامل خود را برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده می‌کنند، باشگاه پرسپولیس هنوز در گیر و دار انتخاب جانشین مناسب برای برانکو سرمربی سابق خود است.

اخبار ورزشی- مدیران سرخ‌ها که چند روزی است که برای مذاکره با چندین سرمربی اروپایی در شهر استانبول ترکیه حضور دارند ، پیش از سفر اعلام کرده بودند که تا چهارشنبه سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد تا مسئولان این تیم باز هم بدقولی کرده باشند و نگرانی هواداران بیش از پیش شود.

الکساندر نوری، آنته چاچیچ، ماسیمو کاررا، ده‎بیاسی و لمونیس گزینه‌هایی بودند که مدیران پرسپولیس در استانبول با آن‌ها دیدار و مذاکره کردند اما در کمال ناباوری با هیچ کدام به توافق نرسیدند و دست خالی به تهران بازگشتند تا شرایط سرخ‌ها بسیار بد و گیج‌کننده شود.

از سویی دیگر در تهران چند ستاره‌ سرخ‌ها پس از جدایی برانکو قصد خروج از این تیم را دارند و اوضاع نابسمان پرسپولیس و رفتارهای نادرست مدیران باعث شده تا به فکر راه فرار باشند.

به نظر می‌رسد با این شرایط، تیم پرسپولیس فصل دشوار و کابوس‎واری را پیش رو خواهد داشت و به هیچ وجه نمی‌توان انتظار نتایج خوب از سرخ‌ها داشت. ناگفته نماند هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشخاصی از درون باشگاه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به تیم هستند و قصد نابودی پرسپولیس را دارند.