ماجرای حضور افشین قطبی در پرسپولیس

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیران این باشگاه با حضور در ترکیه در صدد مذاکره با مربیان خارجی و جایگزینی آن به جای مرد کروات بودند، اما دست خالی به تهران بازگشتند و قرار است سرمربی جدید در تهران انتخاب شود و سرخپوشان با ایمیل با او در ارتباط باشند.

اخبار ورزشی_ البته شنیده می‌شود گزینه اصلی پرسپولیسی ها، تاکیس لمونیس ۵۹ ساله است. این مربی سابقه حضور در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است.

البته ساعتی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که احتمال دارد افشین قطبی سرمربی سرخپوشان پایتخت شود و قرار است این مربی روز شنبه به تهران بیاید تا با پرسپولیسی‌ها مذاکره کند. دلیل این اتفاق هزینه بالای مربیان خارجی است، اما خیلی زود تکذیب شد و مهدی حاج باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: تاکنون پرسپولیسی‌ها با ما تماسی نداشتند و در این باره مذاکره‌ای صورت نگرفته است. قطبی اکنون در تهران حضور داشت و مشخص نیست چه زمانی به تهران می‌آید و شاید به طور کل به ایران نیاید.

او افزود: او یک پیشنهاد از چین دارد و باز هم می‌گویم که پرسپولیسی‌ها با ما تماسی نداشته اند.

لازم به ذکر است، قطبی سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد خوزستان را دارد و همراه با سرخپوشان پایتخت به قهرمانی لیگ رسیده است. همچنین این مربی در لیگ‌های شرق آسیا نیز سابقه کار دارد.