هاشمی‌نسب: قیمت بازیکنان سرسام‌آور است

مهدی هاشمی‌نسب با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان و فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تا الان چند بازیکن مدنظرمان را جذب کردیم و حضور کولیبالی هم در فولاد قطعی شد ولی نیاز به جذب چند بازیکن دیگر هم داریم. البته قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات سرسام‌آور است و با این شرایط تیم‌هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند. برخی از تیم‌ها طوری هزینه می‌کنند که کار برای تیم‌های دیگر سخت می‌شود ولی با این حال تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

اخبار ورزشی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت لوسیانو پریرا و اینکه گفته می‌شود این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات غایب است عنوان کرد: ظاهرا مسئولان باشگاه با شیمبا صحبت کرده‌اند و مشکلات هم تا حدودی حل شده است. پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدوارم در فولاد بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند در فصل جدید مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، تصریح کرد: نمی‌توان از حالا پیش‌بینی خاصی انجام داد، ولی تمام تلاش ما این است که یک تیم شایسته را راهی مسابقات کنیم تا هواداران فولاد خوشحال شوند. البته با وجود تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و... کار سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.