رئیس اتحادیه فوتبال فرانسه: نیمار همیشه مصدوم است

پاری سن ژرمن به خصوص از دو سال پیش با جذب نیمار یک هدف را دنبال می کند و آن هم فتح لیگ قهرمانان است؛

اخبار ورزشی_ ولی در دو سال گذشته هر بار به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسید، نیمار مصدوم بوده و حساس ترین مقطع فصل را از دست داده است.

این روزها که شایعات بازگشت نیمار به بارسا به گوش می رسد، رئیس اتحادیه لیگ فرانسه به پی اس جی توصیه کرد تا بازیکنان فرانسوی بیشتری را به خدمت بگیرد.

نوئل لو گرا او به کانال پلاس گفت: «پی اس جی وقتی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد که یک تیم واقعی در اختیار داشته باشد. وقتی که به فرمول درستی دست پیدا کنند و بیشتر بازیکنان اصلی شان، فرانسوی باشد. متاسفم؛ من همیشه گفته ام که در هر کشوری، پایه و اساس تیم ملی باید تیم قهرمان لیگ آن باشد ولی از بازیکنان تاثیرگذار پی اس جی، فقط سه بازیکن فرانسوی هستند.

پی اس جی یک تیم بین المللی است ولی وقتی نمی توانند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسند، تردیدهایی به وجود می آید. این صحبت های من انتقاد نیست چرا که می دانم به لطف پی اس جی، امتیاز لیگ فرانسه بالاتر از گذشته شده است ولی این تیم باید بیش از گذشته هویت فرانسوی پیدا کند. تیم های دیگر لیگ هم تلاش هایی داشته اند ولی بسیار دور از پی اس جی هستند.»

نیمار: «او یک بازیکن بزرگ و تکنیکی است و تماشای فوتبالش لذتبخش؛ ولی در عین حال شکستنی و ظریف است و همیشه در حساس ترین مقطع فصل مصدوم می شود. شاید سبک زندگی او باعث تعدد مصدومیت هاست ولی واقعیت این است که شناخت زیادی روی نیمار ندارم و نمی خواهم بدون آگاهی بالا از او انتقاد کنم. نیمار به پی اس جی از لحاظ مارکتینگ کمک زیادی کرده ولی این کافی نیست.»