ملی پوشان ایران با تیم دوم مقابل شاگردان فرهاد مجیدی

تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران درحالی با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در فیفا دی گذشته مقابل سوریه به برتری پرگل رسید و رو در روی کره جنوبی متوقف شد که قرار است در اردوی تیرماه با حضور بازیکنان لیگ برتری و بدون لژیونرها، اردوی یک هفته‌ای را برگزار کند.

اخبار ورزشی- تیم ملی فوتبال ایران قرار است دومین اردوی آماده سازی خود پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از ۱۹ تا ۲۴ تیر در تهران برگزار کند و مارک ویلموتس و دستیارانش قصد دارند در این اردو از بازیکنانی که کمتر در اردو‌های تیم ملی حضور داشتند و برخی نفرات جوان استفاده کنند تا با بررسی سطح کیفی آنها، برای اردو‌های بعدی گزینه‌های بیشتری را در پست‌های مختلف در اختیار داشته باشند.

در همین باره فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرد تا شاگردان مرد بلژیکی در آخرین روز اردو به مصاف تیم ملی امید با هدایت فرهاد مجیدی برود. این تیم نیز در ماه گذشته نخستین اردوی خود را با کادرفنی جدید برگزار کرد و آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌شود.

البته قرار است، تیم ملی بزرگسالان در این مسابقه با تیم دوم به مصاف تیم ملی امید رود تا تجربه امید‌ها بیشتر شود و همچنین شاگردان مجیدی نیز در صدد این هستند تا خود را به سرمربی بلژیک تیم ملی نشان دهند.

لازم به ذکر است، فدراسیون فوتبال در صدد است برای تیم بزرگسالان در فیفادی‌های پیش رو بازی‌های دوستانه‌ ای را تدارک ببینند و برهمین اساس مذاکراتی با گزینه‌های مدنظر انجام داده است و همچنین قرار است امید‌ها در ۳-۴ بازی دوستانه نیز حضور یابند که برخی از آن‌ها اروپایی و برخی دیگر آسیایی هستند.