شرط بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس

بشار رسن که دوران موفقی در پرسپولیس داشته و در کسب قهرمانی‌های این تیم موثر بوده است، اکنون شرایط نامشخصی برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان دارد ولی امیدوار است در صورت رفع مشکلات و حل مسائل مالی به کارش در این تیم ادامه دهد.

اخبار ورزشی- رسن در گفت‌وگوی ویدئویی با معرض الکره درباره شرایط جسمانی خود اظهار کرد: خدا را شکر مدتی از درمان مصدومیتم گذشته و حدود ۴۵ روز است بهبود پیدا کردم.

او ادامه داد: دستم مدتی به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف تکان نمی‌خورد، اما الان شرایط خوبی دارم؛ دو، سه هفته نیاز دارم تا به آمادگی کامل برسم و تمریناتم را شروع کنم.

هافبک ملی‌پوش عراقی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر آماده بودن برای مسابقات قهرمانی غرب آسیا، گفت: ان‌ شاء الله خودم را برای این بازی‌ها آماده می‌کنم؛ ۱۰ روز دیگر زمان می‌خواهم تا کاملا به شرایط مطلوبی برسم چون باید با آمادگی کامل در رقابت‌های غرب آسیا حاضر شوم و تمام سعی خود را می‌کنم.

بشار رسن اضافه کرد: اگر به این بازی‌ها رسیدم به تیم ملی عراق کمک می‌کنم، اما اگر شرایط بازی را پیدا نکردم بازیکنان بهتری از بشار رسن هم هستند تا در لیست عراق حاضر شوند.

او درمورد برنامه فصل آینده خود عنوان کرد: ان‌ شاء الله به احتمال زیاد فصل بعد در پرسپولیس می‌مانم ولی هنوز به توافق مالی نرسیدیم و تقریباً ۴۰ درصد از مطالبات سال گذشته‌ام را طلب دارم.