وضعیت مبهم مدافع ملی پوش برای حضور در پرسپولیس

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس تهران، سرخپوشان هنوز سرمربی خود را به صورت رسمی انتخاب نکردند، هر چند توافقات کلی با گابریل کالدرون انجام شده و او احتمالا روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست. با این وضعیت پرسپولیسی‌ها هم هنوز نتوانستند بازیکنان موردنظر شان را به صورت کلی جذب کنند و تنها فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند.

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات در صدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند و حالا تلاش می‌کنند تا محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع فصل گذشته ماشین سازی را به خدمت بگیرند.

چند روز قبل قرار بود قرارداد طرفین رسمی شود، اما طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی سرخپوشان سبب شد تا حضور کنعانی هم درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. پرسپولیسی‌ها در صدد جذب او بودند، اما ماندنی شدن محمد انصاری و محمد نادری به احتمال زیاد، سبب شد تا سرخپوشان تا حدودی  از خرید این بازیکن منصرف شوند، هر چند قرار است وضعیت نهایی تا ۲ روز دیگر پس  از تایید کالدرون مشخص شود.

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، استقلال تهران و سایپا را دارد و پیش از حضور در استقلال مدنظر پرسپولیس بود، اما در آخرین ساعات به تیم آبی پوش پایتخت پیوست و با توجه به مصدومیت و ... نتوانست دوران خوبی را در این تیم سپری کند.

همچنین این بازیکن در رده ملی نیز سابقه خوبی دارد و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در ترکیب اصلی ایران بازی کرد.

لازم به ذکر است، درحال حاضر پرسپولیس سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، مهدی شیری، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی و آدام همتی را در اختیار دارد که می‌توانند در پست دفاع بازی کنند و محمد نادری نیز به احتمال زیاد قراردادش را نهایی خواهد کرد.