رجز خوانی شجاع خلیل زاده/ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مدعی قهرمانی

شجاع خلیل زاده حالا دیگر جزو بازیکنان باتجربه پرسپولیس محسوب می‌شود. مدافعی گلزن و سرزن که رابطه بسیار خوبی هم با برانکو داشت ولی در پرسپولیس ماند و قراردادش را سه سال دیگر تمدید کرد.

اخبار ورزشی- مدافع شماره ۳ پرسپولیس بازیکن محبوبی هم نزد هواداران پرسپولیس است و بیشتر از همه تشویق می‌شود. شجاع حرف‌های جالبی هم دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست. 
* برانکو هم رفت و حالا همه پرسپولیسی‌ها نگران هستند. می‌دانیم تو رابطه خیلی خوبی با این مربی کروات داشتی. نظرت چیست؟
برانکو نیازی به تعریف من ندارد. کارنامه این مربی بزرگ کاملاً مشخص است، اما به هر حال او تصمیم گرفت برود. در فوتبال حرفه‌ای این مسائل طبیعی است وگرنه گواردیلا باید تا ابد در بارسلونا می‌ماند یا هنوز ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بود. ما باید به تصمیم برانکو احترام بگذاریم و راه خودمان را برویم. 

* بدون برانکو سخت نیست؟
قطعاً سخت است. او ۴ سال و اندی سرمربی پرسپولیس بود و افتخارات فراوانی هم کسب کرد. ارتباط خوبی هم با ما بازیکنان و هواداران داشت، اما ما باید به نبود این مربی باهوش عادت کنیم. باید همان‌طور که گفتم به تصمیم او احترام بگذاریم. 
* از گابریل کالدرون به عنوان گزینه اصلی پرسپولیس یاد می‌کنند. او بهتر است یا کاره‌را؟
من یک بازیکن هستم و جایگاه خودم را می‌شناسم. انتخاب سرمربی بر عهده مدیران باشگاه است. وظیفه من خوب تمرین کردن و حفظ آمادگی است. 
* قراردادت را بدون شرط خاصی به مدت ۳ سال تمدید کردی و از همان اول هم در تمرینات شرکت کردی. حرفی در این رابطه نداری؟
من بعد از اتمام لیگ هم گفتم گزینه اول و آخرم پرسپولیس است. می‌توانستم به قطر بروم، اما تصمیم گرفتم بمانم و به تیم محبوبم کمک کنم. برای فصل آینده کار سختی پیش رو داریم و به همین خاطر باید به موقع تمرینات را شروع می‌کردیم. خدا را شکر آقاکریم بود و به موقع کار را استارت زدیم که ان‌شاءا... با یک برنامه‌ریزی خوب برویم برای قهرمانی. 

* تمرین اول پرسپولیس با شعار‌هایی علیه فرشاد احمدزاده همراه بود. پس از آن تمرین به پشت در‌های بسته منتقل شد و... 
فرشاد احمدزاده الان بازیکن پرسپولیس است. او یکی از ماست که برگشته به تیم کمک کند. خواهش من از هواداران پرسپولیس این است که مثل فصل گذشته و حتی سه فصل گذشته متحد باشند. دودستگی و اختلاف به نظرم بدتر از رفتن برانکو است. به همین خاطر از همه این عزیزان می‌خواهم کنار همه ما باشند و حتی فرشاد را تشویق کنند که روحیه بگیرد. 
* مثل بازیکنان خیلی باتجربه حرف می‌زنی!
خیلی هم باتجربه نیستم بابا! من تازه ۲۹ ساله‌ام... 
* پس هنوز امید داری به تیم ملی دعوت شوی؟صددرصد، یکی از اهداف بزرگ من در فصل جدید همین است. می‌خواهم آن‌قدر خوب بازی کنم که به تیم ملی دعوت شوم. می‌دانم اگر خوب باشم و در پرسپولیس بدرخشم قطعاً ویلموتس سرمربی تیم ملی هم من را خواهد دید.