بیرانوند هم تیمی اینیستا می‌شود؟

علیرضا بیرانوند پس از سال‌ها حضور در تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی و درخشش در رقابت‌های مختلف، حالا امیدوارست لژیونر و از پرسپولیس جدا شود. او با تیم قهرمان ایران تا سال  ۱۴۰۰ قرارداد دارد، اما چند پیشنهاد اروپایی و ژاپنی دریافت کرده و در صدد است از پرسپولیس برود.

دروازه بان ۲۶ تیم ملی فوتبال ایران مصمم است که فصل جدید فوتبالی خود را در اروپا سپری کند و به جز المپیاکوس یونان، فنرباغچه ترکیه و ... خبر می‌رسد ویسل کوبه ژاپن، مشتری پر و پا قرص دروازه بان تیم ملی است.

البته بند فسخ قراداد بیرانوند با پرسپولیس این است که باشگاهی که می‌خواهد بیرانوند را در اختیار بگیرد، باید ۷۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه او را پرداخت کند و به همین دلیل شنیده می‌شود باشگاه ژاپنی مشکلی از این بابت ندارد.  

درباره ویسل کوبه باید بدانید که این تیم در سال ۲۰۱۲ به لیگ دسته دوم فوتبال ژاپن سقوط کرد و پس از یک فصل بار دیگر  به سطح اول فوتبال ژاپن برگشت و هرچند در کارنامه این تیم هیچ قهرمانی‎‌ای دیده نشده و در رقابت‌های امسال هم در پایان هفته هفدهم در رده یازدهم جدول ۱۸ تیمی قرار دارد و صاحب دومین خط دفاع ضعیف جی لیگ است، اما بازیکنانی از جمله دیوید ویا، آندرس اینیستا و لوکاس پودولسکی در آن بازی می‌کنند و ستاره‌های زیادی دارند.

دروازه بان اصلی این تیم کیم سئونگ کره‌ ای است که از سال ۲۰۱۳ در تیم ملی کشورش حضور دارد و البته در بازی دوستانه کره و ایران، روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود.

بیرانوند در مدت اخیر پست های این باشگاه را پسندیده و به همین دلیل شایعه حضور در این تیم زیاد است و بیرانوند مصمم است در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شود.