تمجید دروازه بان پرسپولیس از حضور کالدرون

بوژیدار رادوشوویچ هفته گذشته به تهران آمد و با سرخ ها به توافق مالی رسید تا حضور در پرسپولیس ادامه یابد. او که از لیگ شانزدهم در جمع پرسپولیسی ها بوده و حالا یکی از باتجربه های تیم محسوب می‌شود، قرار بود امروز به تهران بیاید اما یک روز دیگر بازگشتش به تاخیر افتاد.

اخبار ورزشی- در این خصوص گلر کروات پرسپولیس گفت: من بیمار بودم و 2-3 روز نمی توانستم فعالیت کنم، به همین خاطر از باشگاه اجازه گرفتم و دیرتر بازخواهم گشت. اما فردا در ایفمارک خواهم بود و تست های پزشکی را انجام می دهم.

وی افزود: من آماده فصل جدید شده ام و همین الان هم منتظر پرواز هستم تا به سوی تهران بیایم. خوشحالم که دوباره هواداران را خواهم دید. ضمنا مشکلات مالی  دلیل غیبت من نیستند و همانطور که گفتم بیمار بودم.

رادو با اشاره به تغییر مربی در پرسپولیس و حضور کالدرون روی نیمکت سرخپوشان عنوان کرد: من کالدرون را دقیق نمی شناختم اما می دانم که یک مربی کلاس بالا است. من فکر می کنم او می تواند راه برانکو را ادامه بدهد چون مربی بزرگی است. آینده پرسپولیس بسیار خوب است چون مربیان، بازیکنان و هواداران این تیم فوق العاده هستند.

در پایان بوژیدار رادوشوویچ در پاسخ به این سوال که آیا خانواده اش نیز در ایران حضور خواهند داشت یا نه، گفت:  نه من تنها به ایران می آیم، تهران الان واقعا گرم است و ترجیح دادیم همسرم و فرزاندانم در زاگرب بمانند. آن ها برای شروع لیگ در ایران خواهند بود.