وقتی کالدرون یکی دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواست

محمد رویانیان در زمان مدیریتش در پرسپولیس با گابریل کالدرون برای هدایت پرسپولیس مذاکره کرد اما با او به توافق نرسید و در نهایت ژوزه را به عنوان سرمربی سرخ‌ها معرفی کرد.

اخبار ورزشی- محمد رویانیان همیشه برای حرف زدن چیزهای تازه‌ای دارد چرا که در دوران مدیریت او بر پرسپولیس کلی اتفاق جالب و حتی عجیب و غریب رخ داد که بعضا مسکوت مانده و درباره‌اش حرفی زده نشده یا کمتر کسی از آن خبر دارد.

مثل اینکه روزی رویانیان همراه با علی پروین و برونو متسو در یکی از رستوران‌های تهران چلوکباب خورده‌اند بدون اینکه کسی از این کباب بویی ببرد و عکس یا خبری از این ملاقات منتشر شود.

ملاقات با متسو البته در همان روزهایی انجام شد که گابریل کالدرون گزینه سرمربیگری پرسپولیس بود. رویانیان درباره مذاکره، ملاقات و منش این مربی آرژانتینی و اینکه چرا انتخابش نکرد حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

او در مهم ترین بخش حرف هایش با خبرورزشی در خصوص دفعه قبلی که کالدرون به پرسپولیس نزدیک شد، گفت: الان خیلی خوشحالم که کالدرون دارد می‌آید. او آن زمان به من گفت با پیگیری‌هایی که می‌کنم می‌توانم در پرسپولیس موفق باشم به شرطی که همه چیز خوب پیش برود.

او گفت من آمادگی دارم آرزوهایت را برآورده کنم اما من هم شرایطی دارم. کالدرون روی نظم و انسجام تیم خیلی حساس بود و گفت در تیمت دو سه تا مشکل داری. گفت کسی نباید ناراحت شود اما من هم ویژگی‌های خاص خودم را دارم و باید خودم تصمیم بگیرم.