واکنش عجیب رفعتی به انتخاب ممبینی!

فریدون اصفهانیان با اعلام استعفای خودش، از ریاست کمیته داوران کناره‌گیری کرد تا رئیس فدراسیون فوتبال علیرضا سهرابی را به عنوان سرپرست این کمیته معرفی کند.

اخبار ورزشی_ پس از گذشت حدود 4ماه، روز گذشته هدایت‌الله ممبینی با حکم مهدی تاج به عنوان رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا به این کمیته برای فصل جدید مسابقات، آماده کار و فعالیت با برنامه و سیستم جدیدی باشد.

انتخاب ممبینی به عنوان رئیس جدید کمیته، این شائبه را به وجود آورد که داود رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان داوری که در مهر1397 و در زمان ریاست اصفهانیان این سمت را عهده‌دار خواهد شد، ممکن است در سیستم جدید کمیته داوران حضور نداشته باشد. به همین خاطر، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در تماس با رئیس فعلی دپارتمان داوری، از برنامه او و اینکه آیا در کمیته جدید داوران حضور خواهد داشت سوال کرد اما در واکنشی غیر منتظره، رفعتی اعلام کرد: من حق انجام مصاحبه ندارم و برای این مساله باید با امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال "اجازه" بگیرید!

رفعتی در واکنش به سوال خبرنگار فارس که ما قصد انجام مصاحبه نداریم و فقط قصد داریم برای روشن شدن اذهان عمومی در مورد ادامه کار شما در دپارتمان داوری سوال کنیم نیز گفت: برای اینکه پاسخ سوالات شما را هم بدهم باید با مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگ کنید.

رئیس دپارتمان داوری حتی در پاسخ به این سوال که برگزاری کلاس آموزش VAR‌برای داوران به چه سرانجامی رسید نیز واکنشی مشابه سوال قبلی داشت و اعلام کرد تا امیرمهدی علوی اجازه ندهد، او نمی‌تواند حتی به یک سوال پاسخ بدهد و در واقع هر خبرنگار و رسانه‌ای که بخواهد از رئیس دپارتمان داوری سوال کند در ابتدا باید با مدیر روابط عمومی فدراسیون هماهنگی لازم را انجام بدهد و سپس با برقراری تماس با رئیس دپارتمان داوری سوال یا سوالات خودش را مطرح کند!