برای قهرمانی به تبریز آمده ام

میثم تیموری با اشاره به پیشنهاداتش از سایر تیم‌ها، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کردم که شور و شوق هواداران و همچنین هدف‌گذاری تراکتور برای قهرمانی، باعث شد که این تیم را انتخاب کنم.
اخبار ورزشی_ وی ادامه داد: من برای قهرمان شدن به تبریز آمده ام و این انگیزه برای موفقیت و بالا بردن جام قهرمانی در سایر بازیکنان تراکتور هم وجود دارد.
تیموری در خصوص علاقه‌اش به تراکتور، گفت: هواداران تراکتور شور و شوق وصف ناپذیری روی سکوها دارند و تیمشان را به بهترین شکل حمایت می‌کنند، همین موضوع باعث شده که من از سال‌ها قبل و از زمانی که در نساجی بازی می‌کردم، آرزوی حضور در تراکتور و بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را داشته باشم و خدا را شکر امسال به این آرزو و هدفم رسیده‌ام.
این بازیکن تراکتور در خصوص ارتباطش با هواداران، گفت: همان روز اول که به تبریز رسیدم، مراسم معارفه تیم برگزار شد که هواداران موقع صدا زدن اسم من، سنگ تمام گذاشته و استقبال فوق‌العاده‌ای از من داشتند.
وی افزود: لطف و محبت هواداران را در زمین فوتبال جبران خواهم کرد و به آنان وعده می‌دهم که امسال سال من است و برای اینکه بهترین باشم به سختی تمرین می‌کنم.
این مداقع چپ تراکتور با بیان اینکه دنیزلی مربی باکیفیتی از نظر فنی است، بیان کرد: آقای دنیزلی مربی بزرگ، کارنامه‌دار و صاحب سبکی در فوتبال است که کار کردن با چنین افرادی آرزوی هر بازیکنی است.
تیموری با اشاره به فعال بودن دنیزلی در تمرینات، تأکید کرد: این مربی آمده که اینجا قهرمان شود و این انگیزه در تک تک بازیکنان وجود دارد.
مدافع چپ جدید تیم تراکتور در خصوص حضور در کنار بازیکنان بزرگ تیم همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، اظهار کرد: بزرگان تیم شور و شوق فراوانی به جوان‌ترها می‌دهند و حضور در کنارشان افتخار است، همچنین تعریف آقا اشکان را هم شنیده‌ام که امیدوارم زودتر بیاید.
وی در خصوص اردوی ترکیه تیم گفت: اردوی سختی در انتظارمان خواهد بود و می‌دانیم که باید شب و روز تمرین کرده و خود را برای مسابقات آماده کنیم.
تیموری در رابطه با امکانات باشگاه تراکتور، توضیح داد: امکانات تراکتور فوق العاده بوده و تاکنون چنین زیرساخت‌هایی را ندیده بودم ضمن اینکه ساخت هتل باشگاه نیز در حال اتمام و تکمیل است.