به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، تيم فوتبال پرسپوليس كه با آغاز تعطيلات ليگ و با توجه به نتايجي كه در ليگ برتر و جام حذفي نتوانسته بود رضايت هواداران اين تيم را جلب كند، براي نخستين ديدارش در رقابتهاي آسيايي اردويي تدارك ديد و پس از آماده سازي در تهران براي مهيا ساختن خود در ديدار مقابل الهلال به اردوي چهار روزه در قطر رفت.

سرخپوشان پایتخت که در ۹ بازی با هدایت دنیزلی ۱۱ گل دریافت کرده‌اند، طبق گفته سرمربی ترک تبار تیم با آرایش دفاعی متفاوتی نسبت به لیگ در آسیا ظاهر خواهند شد. جایی که مهرداد پولادی و محمد نصرتی به خط دفاع باز می‌گردند و حتی استفاده از شیثرضایی هم چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

البته نصرتی که همانند شیثرضایی در صورت بازی مقابل الهلال نخستین دیدار خود را پس از آن محرومیت انجام می‌دهد، در تمرین‌های چند روز گذشته پرسپولیس با مصدومیتی مواجه شده بود که بعدا اعلام شد او مشکلی برای بازی مقابل الهلال ندارد. همچنین به غیر از ایمون زاید و علیرضا محمد که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند، دیگر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای این بازی ندارند و دنیزلی تقریبا با خیالی راحت می‌تواند بهترین ترکیب خود را در عربستان به میدان بفرستد.

در آن سوی میدان الهلال که در چند سال اخیر همیشه به عنوان یکی از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان حضور داشته، بار دیگر با بازیکنان بزرگش همچون ویلهلمسون سوئدی و همچنین ناصر القحطانی از مدعیان اصلی صعود از این گروه به شمار می‌رود.

البته آبی پوشان عربستانی چند هفته‌ای است که مربی خود را عوض کرده‌اند، هاسیک جای داف را روی نیمکت این تیم گرفته است. الهلال در حال حاضر در جدول لیگ عربستان در رتبه سوم قرار دارد و به نظر می‌رسد، همانند پرسپولیس بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی‌های آسیایی گذاشته باشد. شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیسی‌ها در گروهشان باشد که حتی گرفتن یک امتیاز از عربستان هم چندان برای آن‌ها بد نیست.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های الغرافه قطر و الشباب امارات به مصاف هم می‌روند. الغرافه در حالی در خانه حریف خود به میدان خواهد رفت که فرهاد مجیدی را که در بازی‌های گذشته هم آماده نشان داده در اختیار دارد و می‌خواهد پا به پای پرسپولیس و الهلال برای صعود از این گروه تلاش کند.

سپاهان میزبان النصر

اما در گروه C تیم فوتبال سپاهان در اصفهان میزبان النصر امارات است. صدرنشین لیگ برتر ایران که باز هم به دوران خوب خود بازگشته در نخستین گام باید به مصاف تیمی برود که چندان روی کاغذ قدرتمند به نظر نمی‌رسد، اما حضور لوکا تونی مهاجم ایتالیایی این تیم کافی است تا زردپوشان اصفهان حریف اماراتی خود را دست کم نگیرند.

دیگر بازی این گروه را دو تیم لخویای قطر و الاهلی عربستان در قطر برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، برنامه بازی‌های منطقه غرب آسیا در روز چهارشنبه:

** گروه C:

* سپاهان ایران النصر امارات، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت ۱۸:۳۰

* لخویای قطر الاهلی عربستان، ساعت ۱۸:۳۰

** گروه D:

* الهلال عربستان پرسپولیس ایران، ورزشگاه ملک فهد ریاض ساعت ۲۱

* الشباب امارات ـ الغرافه قطر ، ساعت ۲۰