طلب ۱۰۰ هزار یورویی مهاجم کروات پرسپولیس از این تیم

ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله کروات سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در این تیم عملکرد خوبی نداشت و تنها ۲ گل به ثمر رساند، پس از ۶ ماه حضور در تیم سرخپوش پایتخت از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و با عقد قراردادی به تیم لوکوموتیو کرواسی پیوست.

اخبار ورزشی_ در زمان حضور او در ایران و آمدن به جای گادوین منشا، پرسپولیسی‌ها درباره قرارداد این بازیکن صحبت زیادی نکردند، اما پیگیری‌ها نشان داد قرارداد او برای ۶ ماه ۱۵۰ هزار یورو بود که بودیمیر ۵۰ هزار یورو دریافت کرد و ۱۰۰ هزار طلب دارد. او که در دوران حضورش در جمع قرمز‌های پایتخت مقابل پارس جنوبی جم و پاختاکور ازبکستان گلزنی کرد، به دلیل شرایط مالی از پرسپولیس جدا شد و برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد.

او ساعتی پیش در گفت‌وگو با رسانه کرواتی درباره دوران حضور کوتاه مدت در پرسپولیس گفت: البته که ما مثل دوست و با خاطره‌ای خوب از هم جدا نشدیم و باشگاه پرسپولیس هیچ پولی به من نداده است، ولی باید صبور باشم. فیفا همه مسائل را حل می‌کند. منتظر هستم فیفا این مساله را حل کند و پولی که حقم است را بگیرم.

لازم به ذکر است، بودیمیر ۳۳ ساله سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.

در پایان گفتنی است، مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند تا با او به توافق برسند تا پرونده جدیدی برای این باشگاه در فیفا ایجاد نشود.