دردسر تازه برای برانکو ایوانکوویچ

 بر اساس اعلام بخش مالی باشگاه الاهلی مجموع بدهی‌های داخلی و خارجی این باشگاه به رقمی در حدود 200 میلیون ریال سعودی (بیش از 53 میلیون دلار) می‌رسد.

اخبار ورزشی- مسئولان این باشگاه تلاش خود را برای جذب منابع مالی لازم و حل این مشکل خصوصاً دریافت کمک از وزارت ورزش عربستان آغاز کرده‌اند.

پرداخت مطالبات ده سوزای برزیلی و دجانینی تاوارس از اولویت‌های اصلی باشگاه است که هنوز بخش قابل توجهی از رقم قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌اند. پرونده شکایت استانسیوی رومانیایی و آلکسیس روانای اسپانیایی هم در فیفا گشوده شده و باید پیش از صدور حکم مختومه شود.

احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی در این خصوص گفت: این حقیقت دارد که با مشکلاتی مالی مواجه هستیم، اما تمام تلاش خودمان را برای حل این مشکلات می‌کنیم. من گزارش کاملی از این شرایط به وزارت ورزش ارائه داده‌ام و در انتظار راه حل خواهیم بود.

نکته قابل توجه حضور دوباره برانکو در باشگاهی است که با بدهی‌های سنگین و همچنین پرونده‌های بین المللی در محاکم فیفا مواجه است و ظاهرا الاهلی هم مانند پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خودش دچار مشکل خواهد شد.