تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو درحالی از دیروز (چهارشنبه) زیر نظر فرهاد مجیدی آغاز شد که قرار است اعضای این تیم در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی جدید فردا (جمعه) به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند.

اخبار ورزشی_ همچنین شاگردان مجیدی سپس در ورزشگاه آزادی رو در روی تیم ملی فوتبال بزرگسالان رقابت کنند که حضور تماشاگران و رسانه‌ها آزاد است. طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال، تماشای این دیدار برای فوتبالدوستان رایگان است.

این بازی قرار است ۲۴ تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا شاهد تقابل جوان‌ها و باتجربه‌ها باشیم.

البته فدراسیون فوتبال درصدد است تا برای این دیدار کنسرتی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند که مذاکرات و توافقات انجام شده و قرار است هماهنگی‌های بیشتر روز شنبه و در جلسه با ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انجام شود.

لازم به ذکر است، در اردوی تیرماه، تیم ملی امید با نفت مسجد سلیمان و تیم ملی بزرگسالان دیدار می‌کند و جدال با اندونزی، ازبکستان و به احتمال زیاد کرواسی مربوط به اردوی‌های بعدی است که در جاکارتا، تاشکند و احتمالا تهران برگزار می‌شود.

اردوی تیم ملی امید از ۱۹ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت و همچنین اردوی ۳ روزه شاگردان ویلموتس از شنبه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.