خبری بد برای پرسپولیسی ها/ جذب طارمی منتفی شد

مهدی طارمی به پرسپولیس باز می گردد یا به فوتبال اروپا خواهد رفت؟ این سوال روز فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات است و همه منتظر هستند تا ببینند طارمی که در نقل و انتقالات تا تصمیم بگیرد همه را جان به لب می کند چه تصمیمی خواهد گرفت. بهترین و موثق ترین منبع خبری در شرایطی که رسانه ها به خود طارمی به ندرت دسترسی دارند، محمود رضا فاضلی ایجنت مشهور ایرانی است که مدیر برنامه های بسیاری از ستاره های سابق و کنونی تیم ملی ایران و برخی چهره های مطرح فوتبال اروپا نیز بوده، است.

اخبار ورزشی- فاضلی مدیر برنامه‌های طارمی حدود دو ماه قبل گفته بود که مهدی به تیمی از یک لیگ خوب اروپایی می رود و امروز هم گفت: «مهدی طارمی از دو تیم اروپایی پیشنهاد قطعی و صد در صدی دارد. البته ما برخی پیشنهادها را در همان ابتدا رد کردیم. در حال حاضر بررسی این دو پیشنهاد را در دستور کار قرار داده‌ایم».

فاضلی در مورد اینکه آیا احتمال دارد طارمی قید بازی در اروپا را بزند، گفت: «حقیقت این است علاوه بر دو پیشنهاد موجود منتظر نهایی شدن یک پیشنهاد سطح بالا هستیم. البته دو پیشنهاد کنونی هم پیشنهادهای خوبی هستند ولی پیشنهاد دیگر تیم اروپایی به طارمی ارزنده‌تر است».

فاضلی درباره پیشنهاد هادرسفیلد انگلیس گفت: «این پیشنهاد در رسانه ها مطرح بود اما باید بگویم تیم هایی که طارمی از آن پیشنهاد دارد از انگلستان نیستند و بیشتر از این هم در این باره صحبت کردن را حرفه ای نمی دانم».

فاضلی در پایان گفت: «مهدی برای جمع کردن وسایل خود به قطر رفت و تا جایی که می‌دانم به ایران بازگشته. او از قطر هم پیشنهاد داشت ولی مدتها است تصمیم گرفته این فصل در اروپا بازی کند و تا دو هفته دیگر هم به اروپا می آید و اکنون هم دنبال اخذ ویزا است».

با توجه به گفته های مدیر برنامه طارمی بازگشت این بازیکن ملی پوش به پرسپولیس را باید منتفی بدانیم.