تمرین ربیع‌خواه در چهار پست تیم پرسپولیس

محسن ربیع خواه مدافع هافبک پرتلاش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تا پایان اردو و تمرینات پیش رو، تا قبل از مسابقات به آمادگی ایده‌آل برسیم.

اخبار ورزشی_ وی افزود: بازیکنان و تیم شرایط بسیار خوبی دارند و بچه‌ها با انگیزه بسیار بالا تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می‌گذارند.

ربیع خواه در خصوص برنامه‌های تمرینی کادر فنی جدید تیم تصریح کرد: سرمربی و اعضای کادر فنی با انرژی بسیار زیاد تمرینات شادابی را برای تیم در نظر می‌گیرند و به بچه‌ها انگیزه و انرژی می‌دهند تا این دوره بدنسازی را با تمرکز بالا انجام دهند.

مدافع هافبک سرخپوشان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم تمرینات پر فشار و اردوی کنونی ثمره‌ قابل ملاحظه‌ای داشته باشد چرا که کادر فنی و بازیکنان، اعضای تیم و مجموعه باشگاه تلاش زیادی برای آمادگی هر چه بهتر تیم به خرج می‌دهند.

ربیع خواه در مورد شرایط خود و حضور در پست‌های مختلف گفت: شرایط من خوب است و مثل بقیه بچه ها تمرینات را به شکل خیلی جدی انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. در تمرینات فصل جدید، در پست‌های هافبک میانی، هافبک چپ، هافبک راست و هافبک دفاعی بازی کردم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است ولی با نظر کادر فنی با بازی در هیچ یک از پست‌ها مشکلی ندارم.

ربیع خواه: تلاش می‌کنم تا با تمرینات بیشتر به ترکیب نزدیک شوم

وی در مورد حضور پر تعداد ستاره‌ها در خط میانی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان حرفه‌ای در خط میانی، رقابت را بیشتر می‌کند و لازم است بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش بیشتری داشته باشند. بچه‌ها برای رسیدن به جایگاه خود و حفظ آن، مجبور هستند تمرینات خود را به صورت جدی‌تر و با سعی مضاعف انجام دهند. امیدوارم تا پایان اردو به آمادگی لازم برسیم و با انجام بازی‌های دوستانه، رضایت کادر فنی را جلب کنیم.

مدافع هافبک سرخپوشان در مورد تغییر تمرینات بدنسازی تیم گفت: هر مربی و هر کادر فنی، سبک کاری و تمرینی خودش را دارد. آنها طبق برنامه‌ای که آماده کرده‌اند تمرینات را با شادابی و طراوت انجام می‌دهند و کم کم روی بدن‌ها فشار می‌آورند. ما هم با دل و جان تمرینات را انجام می‌دهیم تا خواسته آنها محقق گردد.

ربیع خواه در مورد بازی‌های دوستانه فردا دوشنبه نیز افزود: در دوره بدنسازی هستیم اما این بازی‌های دوستانه کیفیت کار و تمرینات ما را کامل می‌کند و عیار تیم و بازیکنان مشخص می‌شود.

هافبک مدافع پرسپولیس در مورد حضور در ترکیب اصلی و جایگاه خود گفت: ما سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم هر کسی در زمین حاضر می‌شود کمک حال تیم باشد و به موفقیت تیم کمک کند. من هم اگر در ترکیب بودم که با جان و دل بازی می‌کنم و اگر هم نبودم، تلاش می‌کنم تا با تمرینات بیشتر به ترکیب نزدیک شوم.