پروژه جدید دلال‌ها برای فروش مهاجم به پرسپولیس

هر روز در کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرام و همچنین برخی سایت‌های خبری و حتی خبرگزاری‌های رسمی کشور، نام مهاجم‌های جدیدی به عنوان یار خارجی پرسپولیس مطرح می‌شود. 

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که گابریل کالدرون با وسواس خاصی در پی جذب یک مهاجم گلزن خارجی است و اعتقاد دارد سرخ‌ها حتما باید جای خالی ماریو بودیمیر را با یک مهاجم خارجی دیگر پر کنند. البته باشگاه در پرداخت پول به مهاجم خارجی جدید با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و از سوی دیگر، مهاجمی که با شرایط مالی پرسپولیس کنار بیاید، کم پیدا می‌شود. 

اخبار ورزشی- کالدرون هنوز هیچ نامی را به صورت رسمی اعلام نکرده، ولی در فضای مجازی، هر روز نام یک مهاجم جدید را می‌خوانیم که قرار است سرخپوش شوند. یک روز مهاجم المپیاکوس یونان، فردای آن مهاجم گوانگجوی چین و سپس مهاجم بتیس اسپانیا. یک روز می‌گویند رضا قوچان نژاد به پرسپولیس می‌آید، روز بعد می‌خوانیم مهاجم جدید تیم، آرژانتینی است و بعد، خبر می‌رسد که کالدرون از برزیل، بازیکن به پرسپولیس معرفی کرده است. 

این اتفاقات حالت عادی ندارد و مشخصا جریاناتی پشت سر آن است. یک مربی خارجی و حرفه ای، بعید است که روز یک مهاجم به باشگاه معرفی کند و بیشتر به نظر می‌رسد دلال‌ها هستند که این پروژه تبلیغاتی را پیش می‌برند.