مجیدی:از صعود به المپیک مطمئن نبودم این مسئولیت را قبول نمی‌کردم

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل تیم ملی بزرگسالان در دیدار دوستانه گفت: تیم ما هنوز در مرحله انتخاب بازیکن است.

اخبار ورزشی_ یکی از مشکلات بزرگ ما این است که اکثر بازیکنانی که دعوت کرده‌ایم در تیم‌های خودشان ذخیره هستند و هر روز بدنسازی می‌کنند بدن آنها آن طور که باید و شاید آماده نبود چون در دوران بدنسازی هستند اما در آینده بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: نیمه دوم تیم ما خیلی بهتر بازی کرد اما با توجه به اینکه بازیکنانی که در این مرحله به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند جدید هستند آنها هم انگیزه بسیار بالایی داشتند اما در مجموع از عملکرد و نتیجه راضی هستند. در جلسه‌ای که با تاج و ساکت داشتیم خواستار روشن شدن وضعیت بازیکنان شدیم. با توجه به اینکه بازی‌های فوتبال المپیک خارج از فیفا دی است شاید باشگاه‌ها با حضور بازیکنان‌شان مخالفت کنند که باید تکلیف آنها روشن شود و گر قرار است این بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم آنها را دعوت نکنید.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون گفته‌اند که عدم حضور تماشاگران درخواست کادر فنی دو تیم بوده است،‌گفت: از من در این باره سوال کردند و با تمام وجود خواستم تماشاگران باشند. شدیداً موافق این موضوع بودم اما دلیل این تصمیم را نمی‌دانم. 

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا با چنین مسابقاتی می‌تواند شاگردانش را برای حضور در المپیک حاضر کند یا نه،‌گفت: با چنین بازی‌هایی می‌توانیم بچه‌ها را آب‌دیده کنیم بازی‌های دوستانه خوبی در نظر داریم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این مسابقات در تاریخ‌های فیفا دی که بتواینینم از تمام بازیکنان باشگاهی استفاده کنیم برگزار شود.یک بازی با کرواسی برنامه‌ریزی شده بود که ظاهرا  کنسل شده به دنبال این هستیم یک دیدار دیگر را هماهنگ کنیم. 

وی درباره اضافه شدن مربیان داخلی و خارجی به کادر فنی تیم فوتبال امید گفت:‌ یک دستیار اسپانیایی به زودی به ما اضافه می‌شود اما در مورد مربی داخلی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا طلسم 44 ساله نرفتن تیم امید به المپیک شکسته می‌شود یا نه عنوان کرد: اگر مطمئن بودم به المپیک نمی‌رویم این مسئولیت را قبول نمی‌کردم. 

مجیدی در خصوص دو بازیکنی که از اردوی تیم امید برای عقد قرارداد با پرسپولیس خارج شدند،‌گفت:‌ هر بازیکنی که از اردو خارج می‌شود با اجازه سرپرست تیم است.