شکوری:سعی می‌کنیم معضل عدم حضور بانوان را حل کنیم

ابراهیم شکوری در پایان دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید و بزرگسالان گفت: فکر می‌کنم برگزاری این دیدار اتفاق خوب و بزرگی بود و باید این مسابقات در آینده بیشتر شود تا تمام بازیکنان برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان انگیزه پیدا کنند.این پتانسیل را داریم که 3، 4 تیم ملی فوتبال داشته باشیم. 

اخبار ورزشی_ وی درباره حکم کمیته اخلاق و دلیل عدم ابلاغ این حکم توسط دبیرکل فدراسیون گفت: فدراسیون علوی را به عنوان سخنگو معرفی کرده است که در این رابطه به مسائل دیگر وی باید پاسخگو باشد اگر سوالی درباره بازی امروز باشد در خدمت هستم. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص کیفیت پایین مسابقه و اینکه به نظر می‌رسد چنین دیدارهایی نمی‌تواند کمک زیادی به تیم امید در راه آماده‌سازی حضور در المپیک داشته باشد،‌گفت: این برداشت شماست باید دید برداشت کادر فنی دو تیم چه است. هر دو سرمربی حتما ایده‌هایی برای برگزاری این مسابقه داشته‌اند اما امیدواریم در آینده بتوانیم بازی‌های بیشتر و بهتری را برای هر دو تیم تدارک ببینیم. 

شکوری درباره علت عدم حضور تماشاگران در این مسابقه گفت:بازی دوستان بود و نظر سرمربیان دو تیم این بود که حضور تماشاگران خیلی لزومی ندارد سعی می‌کنیم در دیدارهای آینده از حضور تماشاگران استفاده کنیم. 

وی در خصوص عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و اولتیماتوم فیفا به ایران عنوان کرد: آقای علوی به عنوان سخنگوی فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد سعی می‌کنیم ان‌شاءالله در آینده این معضل را هم حل کنیم.