تمدید قرارداد کی‌روش با سپاهان

مسعود تابش در خصوص آخرین وضعیت قرارداد کی‌روش استنلی گفت: قرارداد کی‌روش استنلی به مدت 2 سال تمدید شده است و او قرار است مستقیم از برزیل به ترکیه برود تا به اردوی تیم در آنجا ملحق شود.

اخبار ورزشی_ تابش در ادامه گفت: طبق اطلاعی که خودش به ما داده قرار است طی یکی دو روز آینده فرزندش به دنیا بیاید و به احتمال زیاد روز دوشنبه به همراه تیم در ترکیه تمرین خواهد کرد. او همچنین به ما اعلام کرده که آمادگی کامل را دارد و تمرینات را خودش به صورت انفرادی پیگیری کرده و مشکلی برای ملحق شدن به اردوی تیم ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص جذب بازیکنان دیگر گفت: من هیچ اسمی از هیچ بازیکنی نمی‌آورم. قرار است یکی دو بازیکن دیگر را در پست‌هایی که سرمربی تیم و کادر فنی اعلام نیاز کرده‌اند، به تیم اضافه کنیم. 

وی در خصوص اینکه نام آرمین سهرابیان و سروش رفیعی در اطراف سپاهان شنیده می‌شود، گفت: همان‌طور که گفتم ما هیچ اسمی نمی‌آوریم. ان‌شاءالله هر وقت به نتیجه رسیدیم قطعی شد آن را مانند کی‌روش استنلی اعلام می‌کنیم. الان اگر بگویم مذاکره کرده ام یا نکرده ام برداشت‌ها و داستان‌های زیادی به وجود می‌آید. ممکن است در پست مدافع بازیکنی را به خدمت بگیریم. طبق نظر کادر فنی مشغول صحبت با چند بازیکن هستیم ان‌شاالله به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.

تابش در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای سفر به ترکیه و حضور در اردوی تیم دارد، گفت: اگر بتوانم در دو سه روز آخر در کنار تیم خواهم بود. بستگی به کارهایمان در اینجا دارد و شاید هم به ترکیه نروم.