رد پای فرهاد مجیدی در استقلالی‌شدن این بازیکن

عارف غلامی کاپیتان تیم ملی امید به احتمال زیاد امروز یا فردا قراردادش را با استقلال نهایی می کند. این بازیکن دو پسته که توانایی بازی در دفاع وسط و دفاع راست را دارد و فصل گذشته عضو تیم فولاد خوزستان بود به تازگی و پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی امید به اردو دعوت شد و با درخشش اش مجیدی را مجاب کرد که او را به عنوان کاپیتان انتخاب کند.

عملکرد خوب او در تیم امید باعث شد که تیم های پرسپولیس و استقلال و چند تیم لیگ برتری برای جذب او دست به کار شوند اما ظاهرا عارف به آبی ها نزدیک شده است و گفته می شود مشاوره و نقش فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این امر بی تاثیر نبوده است. با اینکه فرهاد با دلخوری از آبی ها جدا شد اما همچنان هوای استقلال را دارد و یکی از پدیده های فوتبال ایران را به سمت اردوی آبی سوق داده است.

استقلال در خط دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، سینا خادم پور و میلاد باقری را در اختیار دارد اما آندره آ استراماچونی به مدیران باشگاه استقلال درخواست داده بود یک مدافع وسط جذب کند. از بین بازیکنانی که فیلم آنها به استراماچونی نشان داده شده است ظاهرا این مربی ایتالیایی نمایش عارف غلامی را پسندیده و او زودی با استقلال قرارداد امضا می کند.عارف غلامی که متولد گرگان است، بازیکنی است که با وجود سن کم سابقه بازی در سپاهان، ذوب آهن و فولاد را دارد.