شانس بالای قهرمانی برای استقلال رویایی است

رامین محرم نژاد اظهار داشت: از استقلال برای فصل آینده انتظارات بالا رفته اما گمان نمی‌کنم این تیم فرق چندانی با دو سه فصل اخیرش داشته باشد و در بهترین حالت همان رده‌های دوم و سوم را به دست می‌آورد.

اخبار ورزشی- پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: آن چیزی که استقلال را در سالهای اخیر آزار داده، تغییرات زیاد بازیکن در ابتدای هر فصل است که باعث می‌شود نیم فصل اول و  امتیازات مهم آن از این تیم گرفته شود. وقتی این اتفاق امسال هم تکرار شده و شدت آن هم بیشتر است، پس نمی‌توان از این تیم برای فصل جدید انتظار قهرمانی داشت. این یک واقعیت است و نمی‌توان از این واقعیت فرار کرد.

محرم نژاد تصریح کرد: وقتی تیمی مثل پرسپولیس که فصل گذشته قهرمان شده و امسال توانسته شاکله خودش را حفظ کند و با کمترین تغییرات به استقبال لیگ جدید می‌رود، تیمی مثل سپاهان که تغییراتش تنها در راستای تقویت تیمی بوده و تیم‌هایی از این دست، پس قائل شدن شانس بالای قهرمانی برای استقلال قدری رویایی است.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این بالا رفتن انتظارات باعث می‌شود اگر آبی پوشان چند هفته اول خوب نتیجه نگیرند که این بسیار محتمل است، فشار بر سرمربی زیاد شده و تمرکز او گرفته شود.

وی اضافه کرد: هواداران استقلال باید منطقی فکر کنند و حتی در صورتی که این تیم با این شرایط در هفته‌های اول نتایج خوبی نگرفت معترض نباشند و اجازه بدهند روند طبیعی تیم پیش برود.