جدیدترین گزینه خط حمله سرخپوشان مشخص شد

تورنمنت جام شهدا درحالی ۲ مرداد در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود که طبق برنامه در نخستین بازی، ماشین سازی تبریز به مصاف فولاد می‌رود و پرسپولیس و سایپا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

اخبار ورزشی_ سرخپوشان برای این مسابقات که بازی‌های تدارکاتی خوبی محسوب می‌شوند، محمد انصاری و سیامک نعمتی را در اختیار ندارند و وضعیت سید جلال حسینی و ماهینی مبهم است، اما مصدومیت وحید امیری، هافبک ملی پوش پرسپولیس جدی نیست و می‌تواند مقابل سایپا بازی کند.

گفته می‌شد او در فوتبال درون تیمی در ترکیه مصدوم شده، اما جدی نیست و می‌تواند در تمرینات و بازی‌های دوستانه حضور یابد. البته به احتمال زیاد کالدرون در این رقابت ها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در ترکیب قرار می دهد تا شناخت کافی از بازیکنانش پیدا کند.

خبر دیگر اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند و پس از منتفی شدن حضور هاسکیچ و ... گفته می‌شود، فرانکو دی سانتو آرژانتینی که سابقه بازی در چلسی انگلیس، ویگان، شالکه، وردربرمن و رایو وایکانو را دارد گزینه جدید پرسپولیسی‌ها است.

این مهاجم ۳۰ ساله اکنون بدون تیم است و هموطن کالدرون محسوب می‌شود، اما ارزش ۲ میلیون یورویی در سایت ترانسفرمارکت و قیمت بالای او شاید سبب شود تا پرسپولیسی‌ها از خرید او صرف نظر کنند. دی سانتو در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ برای تیم ملی کشورش هم بازی کرده و از افتخارات او می‌توان به قهرمانی‌های جام حذفی همراه با چلسی و ویگان اشاره کرد.

کالدرون مُصِر است تا پرسپولیسی‌ها این بازیکن را جذب کنند، اما قیمت او گران است و سرخپوشان برای جذب مهاجم قیمتی تا ۵۰۰ هزار دلار را در نظر گفته اند.