کفاشیان بازنشسته نمی تواند رییس شود

به گزارش افکارنیوز ،فرشاد سپهر در گفت و گو با فارس در مورد اینکه گفته می شود سازمان بازرسی کل کشور نامه سومی را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرارداده و تاکید کرده کفاشیان حق فعالیت در فدراسیون فوتبال را ندارد، اظهار داشت: من هنوز چنین نامه ای را در فدراسیون فوتبال ندیده ام و تا زمانی که این نامه را نخوانم نمی توانم اظهار نظر کنم اما به طور حتم باید پاسخ قانع کننده ای به سازمان بازرسی داده شود.

وی در خصوص اینکه کفاشیان از چه زمانی بازنشسته شده عنوان کرد: آقای کفاشیان از سال ۸۲ بازنشسته شده و همان زمان سازمان تربیت بدنی برای اینکه او در پست خود که دبیر کمیته ملی المپیک بود باقی بماند و بتواند فعالیت کند مجوز فعالیت او را گرفت و این مجوز هم محدودیت زمانی ندارد. اکنون نمی دانم چرا سازمان بازرسی به این مسئله ایراد گرفته است.

معاون حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اگر قوه قضاییه به این مسئله ورود کند و کفاشیان استعفا دهد، فیفا این مسئله را دخالت در امور فوتبال نمی داند، گفت: فیفا به استعفای افراد کاری ندارد اما اگر ارتباطی بین دخالت در فوتبال و استعفا ببیند پیگیر مسائل می شود.

سپهر با رد این مسئله که وزارت ورزش دخالتی در این زمینه دارد، تصریح کرد: من اصلا چنین احساسی ندارم که وزارت ورزش می خواهد کفاشیان برود. انتخابات به خوبی برگزار شده و چرا باید وزارت ورزش بخواهد خدشه ای به آن وارد کند؟