ماجرای حضور بازیکن جنجالی در استقلال!

جواد زرینچه در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: ما فردا یک دیدار دوستانه مقابل بادران داریم که ساعت و زمین برگزاری بازی هنوز مشخص نیست.

اخبار ورزشی _ وی افزود: مسابقه قرار است پشت در‌های بسته برگزار شود، چون شاید زمین نفت مشکلاتی داشته باشد که نتواند از ما میزبانی کند. فعلا محدودیت داریم، ولی ان شاالله دست ما بازتر شود تا بازی‌های آینده را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

سرپرست تیم استقلال ضمن اعلام این خبر که عارف غلامی با موفقیت تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته است در خصوص اینکه آیا بازیکنی با نام علی تاری در تمرینات استقلال شرکت کرده یا خیر گفت: این بازیکن برای تیم ما نیست و برای تیم‌ها پایه استقلال جذب شده است.

زرینچه در پاسخ به این سوال که این بازیکن در پست اینستاگرامی مدعی شده سه سال است به عنوان سهمیه بزرگسالان مشغول به کار است و چگونه در تیم‌های پایه قصد فعالیت دارد گفت: این بازیکن در تمرینات تیم ما حضور ندارد و بعید می‌دانم برای حضور در بزرگسالان استقلال جذب شده باشد.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور محسن فروزان در استقلال مطرح می‌شود گفت: این موضوع منتفی است و صحبتی در این زمینه نشده است. در حال حاضر سید حسین حسینی را در اختیار داریم، مهدی نوراللهی هم جوانی رشید است که از او استفاده می‌کنیم. به این بازیکن هم نیاز داریم، البته او فکر می‌کند گلر دیگری به استقلال بیاید شاید جا برای او تنگ شود، اما مطمئنا غلامپور حواسش به این موضوعات هست و ما به راحتی نوراللهی را از دست نمی‌دهیم. قرار است یک گلر دیگر هم جذب کنیم که رایزنی در این خصوص انجام شده است.

زرینچه در خصوص اینکه آیا زمانی برای شروع لیگ به باشگاه استقلال اعلام شده است یا خیر گفت:فعلا چیزی اعلام نشده است، متاسفانه این پروسه در حال طولانی شدن است و ما باید برنامه داشته باشیم. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا بازی‌ها هر چه سریعتر آغاز شود تا تیم‌ها سردرگم نشوند.