مجید جلالی در گفتگو بامهر در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من در این انتخابات نبودم و نمی توانم بگویم که چه چیزی در آن گذشته است. فقط از اینکه نماینده واقعی مربیان در آن حضور نداشت ناراحتم، ولی آنطور که شنیدم انتخابات در صحت و سلامت برگزار شده است.

وی افزود: سه سال از موجودیت کانون مربیان ما گذشته است و در این سه سال انتخابات منظم آن برگزار شده است. ما حتی موجودیت کانون مربیان را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرده ایم و به همین خاطر توقع داشتیم که فدراسیون فوتبال از نماینده کانون به عنوان نماینده مربیان در انتخابات دعوت کند.

جلالی با انتقاد از این وضعیت تاکید کرد: در همه جای دنیا تلاش می کنند انجمن ها و کانون ها را تاسیس کنند چرا که با شکل گرفتن این انجمن ها رفتارها و عملکردها کانالیزه می شود. ما از فدراسیون فوتبال انتظار داریم که تمهیداتی را برای فعالیت بیشتر کانون مربیان فراهم کند.

رئیس کانون مربیان فوتبال در پاسخ به این سئوال که " آیا با علی کفاشیان در این خصوص صحبت کرده است یا خیر؟ " یادآور شد: حدود دو ماه پیش بود که با کفاشیان برای حضور نماینده کانون در انتخابات صحبت کردم. او گفت که مجددا اساسنامه و مجوز کانون را به فدراسیون ارسال کنم که من هم این کار را کردم، اما دیگر خبری نشد. حتما اگر کفاشیان را ببینم این مسئله را به او تذکر می دهم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان برای بازی با داماش گفت: بعد از آخرین بازی ما در لیگ که مقابل فجر بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، حالا با این باور برابر داماش به زمین می رویم که این شکست را جبران کنیم. البته برای بازی روز جمعه شش یا هفت بازیکن خود را به خاطر مصدومیت و محرومیت نداریم. رضا نوروزی، آرش افشین، آندره رینالدو، امیر شرفی، طالب ریکانی و مهرداد جماعتی از جمله این بازیکنان هستند.

جلالی در خصوص " دلایل مصدومیت زیاد بازیکنان فولاد " تاکید کرد: تیم ما جوان است و بازیکنان در تمرینات محکم بازی می کنند، ضمن اینکه نباید از فشردگی مسابقات لیگ هم چشم پوشی کرد. به هر حال ما از تعطیلات استفاده کرده ایم و روز جمعه می بینید که تیم ما در حال پیشرفت است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر در اهواز میزبان داماش است.