دلم نیامد از استقلال شکایت کنم

حنیف عمران‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مسائل مختلف در دوران بازیگری اش اظهار داشت: بهترین لقبی که به من در تیم استقلال دادند بچه غول بوده است و به یاد دارم اواخر دوران فوتبالی ام در صبحانه تیمی حاضر نمی‌شدم و پزشکان تیم مجبور می‌شدند به زور مرا در اتاقم بیدار کنند.

اخبار ورزشی _ او درباره حضورش در آکادمی بیان کرد: با حضور در آکادمی از ۳ هزار نفر تست گرفتیم که ثمره اش را اکنون می‌بینند. مدیر آکادمی از نوازی خواست تا نام ۲۰ بازیکن را اعلام کند و ما بقی انتخابات عهده آن‌ها باشد که نوازی هم قبول نکرد و در تماسی که با وی داشتم به نوازی گفته بودند فتحی اجازه ورودش را به تمرین نداده است.

فتحی وقتی محمد نوازی را به تمرین راه نداد فهمیدم استقلالی نیست

مدافع سابق استقلال گفت: فتحی وقتی محمد نوازی را به تمرین راه نداد فهمیدم استقلالی نیست. مدیرعامل استقلال آمده است تا رزومه جمع کند و برود. با نوازی مشکلی ندارم، اما این رفتار‌ها بسیار زشت بود ما سابقه فوتبالی داریم. انتخاب ۸ بازیکن توسط مدیر آکادمی دخالت نیست؟ اینجا آکادمی سفارشی استقلال بود نه آکادمی استقلال. ما اصلا بحث مالی نکردیم، اما علیرضا اکبرپور که مصاحبه کرد و در مورد پول حرف زد شاید در زمان او از این اتفاقات پولی رخ می‌داده، اما در زمان ما از این کار‌ها نشده است.

عمران‌زاده ادامه داد: هر روز به همه چیز حساس می‌شدند از کادر مربیگری، مدرک  و...، اما ما تنها کادر فنی بودیم که همه سابقه بازی در لیگ برتر را داشتیم. استعفا دادیم، چون تیم جوانان غریب و تنها شده بود و وقتی تصمیم به استعفا گرفتیم که قرار شد با نوازی تیم را ببندیم و سپس برویم، اما برای ما حرف در آوردند که این‌ها پول گرفتند. اما وقتی خطیر از آقایان سوال کرد که ما پولی گرفتیم یا نه آن‌ها گفتند فقط شنیده اند، اما ندیده اند.

مدیرعامل استقلال بیشتر حرف می‌زند و با هواداران صادق نیست

او درباره نحوه عملکرد مدیریتی فتحی گفت: فتحی بیشتر حرف می‌زند و با مردم صادق نیست. کجای دنیا یک تیم ۱۵ بازیکنش می‌رود؟ در پرسپولیس وقتی رفیعی را نخواستند که تیم بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده بود. تیم‌های ذوب آهن و سپاهان تغییراتی زیادی نداشتند، اما استقلال اول بازیکنانش را از دست داد و سپس به فکر جذب بازیکن افتاد. ۱۵ بازیکن رفتند و ۱۵ شکایتی به استقلال اضافه شد. در استقلال صداقتی نیست، و تا حالا چنین مدیریتی ندیدم. یک سال بیشتر دنبال پولم هستم و حتی یک میلیون تومان هم ندادند که دلم خوش باشد.

 بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به استقلال تخفیف دادم بدون اینکه یک ریال از این باشگاه پول بگیرم

او درباره شکایت خود از استقلال توضیح داد: دلم نیامد از استقلال شکایت کنم، اما متاسفانه از من امضا گرفتند و اتفاقاتی در سازمان لیگ رخ داد و حرف‌های خنده داری مطرح شد. طی تماسی که سال گذشته با من گرفتند قرار شد بابت طلبم چک بگیرم که عبداللهی گفت دسته چک تمام شده و به زودی به تو پول می‌دهیم. بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به استقلال تخفیف دادم بدون اینکه یک ریال از این باشگاه پول بگیرم.

عمران‌زاده گفت:در حق من بی معرفتی کردند. روزی که با نوازی در باشگاه نشسته بودم خواستار دریافت پولم شدم که گفتند توافق نامه امضا شده و پولم را گرفته ام. جالب است مدیران باشگاه این کار را کردند که بتوانند مجوز حرفه‌ای را از AFC بگیرند.

مدافع سابق استقلال درباره صحنه‌ای که در بازی استقلال و صبا منجر به اخراج او شد گفت: خدا شاهد است که من در آن صحنه هیچ عمدی نداشتم.

منصوریان مرا به دلیل کهولت سن نخواست/ امیدوارم پول پادووانی را بدهند

عمران زاده در مورد رحمتی گفت: رحمتی عشق، دوست، هم اتاقی و کاپیتان است. فقط زمانی از او گلایه داشتم، اما سو تفاهمات رفع شد. نامه‌ای را در باشگاه از منصوریان دیدم که برای من نوشته بود به علت کهولت سن عمران‌زاده را نمی‌خواهم. جالب است همان سال جباروف ۳۶ ساله و سپس پادوانی را آوردند. امیدوارم پول ما را که نمی‌دهند حداقل پول پادووانی را بدهند.

او در خصوص درگیری اش با سوشا مکانی در یکی از دربی‌ها گفت: او به هواداران ما توهین کرد و من واکنش نشان دادم.

آرزویم قهرمانی استقلال است

مدافع سابق استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال بیان کرد: آرزویم قهرمانی استقلال است، اما ابزارهایش را در اختیار مربی قرار نداده اند. با این همه تغییر و نداشتن بازیکن بزرگ‌تر چه کسی می‌خواهد هواداران را آرام کند. وقتی پرسپولیس دچار مشکل شود سیدجلال حسینی سینه‌اش را سپر می‌کند و هوادارانشان را آرام می‌کند، اما در استقلال امسال از این بازیکنان نداریم. باز هم می‌گویم آرزویم قهرمانی استقلال است، ولی امیدوارم حداقل سهمیه را بگیرند.

عمران‌زاده افزود: حسن زاده از صحبت‌های من ناراحت شده در حالیکه ظاهرا او از مطرح شدن مسائل مالی ناراحت شده، اما باز هم می‌گویم تهمت‌هایی که به ما زدند درست نبود. آکادمی باشگاه استقلال برای پیشکسوتان این باشگاه است، ولی الان از ۴ رده فقط در ۳ رده پیشکسوتان مربیگری می‌کنند.