بچه غول استقلالی جواب تهمت ها را داد

حنیف عمران زاده مدافع پیشین تیم‌های پاس، استقلال، خونه به خونه، صبای قم و ابومسلم مشهد در گفتگوی زنده با رسانه ملی صحبت هایی را مطرح کرد که شرح آن را در زیر می خوانید.

شکایت از استقلال؛
از باشگاه استقلال شکایتی نکردم. اگر بگویم چه اتفاقی افتاده خنده تان می‌گیرد. سال قبل به من گفتند بیا توافق کنیم. به همه چک دادند، الا من.

آقای نصرالله عبداللهی که چک‌ها را می‌داد گفت چک بقیه پاس نشده است. به من گفتند زود پولت را می دهیم بنده هم ۶۰۰ میلیون تخفیف دادم بدون اینکه یک ریال به من پول بدهند.

وی با اعلام اینکه در حقش بی معرفتی شده است، توضیح داد: یک روز در باشگاه گفتم پولم را نمی‌دهید؟ به من گفتند شما توافق کردی و امضا کردی که پولت را گرفته‌ای. رفتم سازمان لیگ به من گفتند شما پولت را گرفته‌اید. مدیران باشگاه استقلال «بندی» در نامه گذاشته بودند که طبق آن من پول نقد گرفته‌ام در حالی که یک ریال هم به من ندادند. فقط می‌خواستند مجوز حرفه‌ای بگیرند.

جدایی از آکادمی؛
عمران زاده درباره جدایی جنجالی خودش و نوازی از آکادمی استقلال و تیم جوانان این باشگاه گفت: لیست ۲۸ نفره دادیم ولی به ما گفتند شما لیست ۲۰ نفره بدهید. نوازی هم این موضوع را قبول نکرد.

یک روز رفتم سر تمرین دیدم چندبازیکن تیم لباس عوض نمی‌کنند. گفتم چه شده؟ گفتند دستور داده‌اند لباس عوض نکنیم. گفتم لخت شوید. بعد به نوازی زنگ زدم که ایشان گفت من را داخل آکادمی راه نمی‌دهند. مدیرعامل گفته بود که او را راه ندهید. من هم رفتم بیرون که بعد بنده را هم راه ندادند.

فتحی آمده رزومه جمع کند و برود
روزی که نوازی را به آکادمی راه ندادند من فهمیدم فتحی استقلال نیست. آقای فتحی شما به استقلال آمده‌ای رزومه جمع کنی و بروی.

انتخاب ۸ بازیکن توسط مدیر آکادمی دخالت نیست؟ البته من با آقای محمد مومنی مشکلی ندارم. ولی به نظر من اینجا اسمش آکادمی سفارشی است نه آکادمی استقلال. 

عمران زاده در پاسخ به این سوال که «فی» برای حضور بازیکنان چقدر بود جواب داد: ما اصلا بحث مالی نکردیم، آقای علیرضا اکبرپور که مصاحبه کردی و در مورد پول حرف زدی، شاید در زمان شما از این اتفاقات پولی می‌افتاد در زمان ما از این کارها نشده است.

قراری که با نوازی گذاشتیم؛
عمران زاده با گلایه از بعضی‌ها که گفتند آنها می‌خواستند از بازیکنان پول بگیرند گفت: وقتی ما این اتفاقات را دیدیم با نوازی قرار گذاشتیم تیم را ببندیم و بعد استعفا بدهیم.

برای ما حرف در آوردند که اینها پول گرفتند ولی وقتی خطیر از آقایان سوال کرد که آیا واقعا خودتان دیده‌اید که مربیان جوانان پول گرفته اند، بعد هم در جواب گفتند نه، ما هم شنیده‌ایم که پول گرفته‌اند. حتی معاون باشگاه خودش گفته بود اگر مدرکی از پول گرفتن اینها دارید ابتدا بیاورید روی میز من بگذارید.

فتحی رو راست نیست؛
وی درباره سبک و سیاق مدیریت فتحی گفت: او رور راست نیست. کجای دنیا یک تیم ۱۵ بازیکنش می‌روند؟

در پرسپولیس سروش را نخواستند، آن هم زمانی که بازیکنانشان را گرفته بودند. سپاهان یک یا دو بازیکنش رفت، ذوب‌آهن هم همینطور. اما استقلال اول بازیکنانش را رها کرد و بعد به فکر بازیکن گرفتن افتاد.

شک نکنید بازیکنانی که رفتند از استقلال شکایت می‌کنند. من در استقلال صداقت ندیدم. تا حالا هم چنین مدیریتی در این باشگاه ندیده ام. یک سال من را دنبال دواندند آخرش یک میلیون ندادند که دلخوشم کنند.

عمدا پنالتی ندادم؛
عمران زاده در ادامه با دیدن چند تصویر حرف‌های جالبی زد. او ابتدا درباره صحنه پنالتی مشکوکش مقابل استقلال در زمان حضور در صبا گفت: خدا شاهد است عمدی پنالتی نکردم.

وی با دیدن تصویری از رحمتی و سوال در باره رابطه‌اش با او گفت: با رحمتی حرف زدم سوء تفاهمات برطرف شد.

به دلیل کهولت سن از استقلال رفتم!
حنیف اضافه کرد: من بعدها نامه‌ای در باشگاه دیدم که منصوریان بنده را به خاطر کهولت سن رد کرده بود. بعد جپاروف ۳۶ ساله را به استقلال آوردند.

عمران زاده بعد از دیدن تصویر درگیری اش با سوشا مکانی در دربی گفت: او به هوادران استقلال توهین کرد و حقش بود.

عمران زاده با دیدن تصویری از فرزاد حاتمی گفت: یک بار سر تمرین با او لاستیک را از روی فنس می‌انداختیم که آقای قلعه نویی دید و کلی شاکی شد.

 عمران زاده با دیدن تصویری از اشک هایش در کنار محمد نوازی هم گفت: این عکس مربوط به آن دربی که ثانیه‌های آخر بازی گل خوردیم و واقعا ناراحت شدم.

آرزویم موفقیت استقلال است؛

وی درباره شانس استقلال برای موفقیت در لیگ برتر و آسیا گفت: آرزوی من موفقیت استقلال است ولی کدام ابراز را به استراماچونی داده‌اند؟ چه کسی می خواهد این تیم را آرام کند. استقلال یک بزرگتر مثل سیدجلال حسینی ندارد. امیدوارم این تیم سهمیه بگیرد. البته آرزوی من قهرمانی استقلال است.

به ما تهمت زدند؛

عمران زاده حرف‌های خود را اینطور به پایان رساند: آقای حسن زاده در آکادمی از من ناراحت شد. ولی تهمت هایی که به ما زدند درست نبود.