فتاحی: از من نپرسید مقصر فینال حذفی که بود

سعید فتاحی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول گفت:  از رسانه‌ها می‌خواهم که در لیگ یک هم مثل لیگ برتر فعال باشند و صداوسیمای استانی هم مسابقات لیگ را به خوبی پوشش بدهند و به صورت زنده رقابت‌ها را پخش کنند.

اخبار ورزشی_ وی در مورد اینکه برخی تیم‌ها در مراسم قرعه‌کشی لیگ یک حاضر نشدند، گفت: چرا می‌گویید برخی تیم‌ها غایب بودند؟! فقط نماینده دو تیم در این مراسم حضور نداشتند از 18 تیم 16 تیم در قرعه‌کشی حاضر شدند. در گذشته هم نوشتید در جلسه مربیان فقط چند مربی آمدند که بهتر است در خبررسانی‌هایتان دقت کنید.

وی در مورد زمان آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: لیگ یک از 26 مرداد آغاز می‌شود.

فتاحی در مورد اینکه رقابت‌های لیگ برتر چه زمانی قرعه‌کشی خواهد شد و زمان آغاز مسابقات کی هست، گفت: هرگاه شش ورزشگاه برای شروع مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کنند ما مسابقات را آغاز می‌کنیم تا کنون هیچکدام از این باشگاه‌ها حاضر نشده‌اند و هیچکدام  به ما نامه ندادند و اعلام آمادگی ورزشگاه‌هایشان را به ما نگفته‌اند. ما یک کارگروهی با حضور کشوری‌فر دبیر سازمان لیگ، شکوری دبیرفدارسیون و بنده تشکیل داده‌‌ایم و هر زمانی که شش ورزشگاه اعلام آمادگی کنند لیگ آغاز خواهد شد که تا این لحظه چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا به این مسئله معترض شد که مشخص نبودن لیگ برتر به ضرر تیم‌ها خواهد بود، گفت: من با صادقی امروز صحبت کردم اما باید قبول کنید که در 5-6 سال گذشته هر تیمی که هر وقت مسابقه‌ای را اعلام کردیم و زمان بازی‌ها از لیگ برتر تا لیگ دسته دو و سوم اعلام شده در همان تاریخ مسابقات آغاز شده است اما امسال به خاطر امنیت هواداران چنین تصمیمی گرفته شد. خود باشگاه سایپا در ورزشگاه پارس قوامین چه اقداماتی انجام داده است. هیچکدام از شرایط لازم را در این ورزشگاه ایجاد نکرده‌اند نه صندلی‌ها شماره‌گذاری شده و نه دوربین مداربسته‌ای کار گذاشته شده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تعلیق لیگ به خاطر ورود بانوان به ورزشگاه است، گفت: مسائل را با هم قاطی نکنید. بحث الزامات ورزشگاه مطرح است و این مسئله هیچ ارتباطی به بانوان ندارد.

فتاحی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت شما تبرئه شدید اما بالاخره چه کسی مقصر اتفاقات جام حذفی بود، گفت: این سؤال را از من نپرسید.