کرانچار: تونی را خوب مهار کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی یک بر صفر برابر النصر امارات در نشست خبری اظهار داشت: بازی تحت کنترل ما بود و بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم این برد را به تیمم تبریک میگویم میدانستیم آنها دفاعی بازی میکنند به همین خاطر با سه مهاجم به میدان آمدیم.

وی افزود: بازی تحت کنترل ما بود و شانس‌های زیادی داشتیم که از دست رفت النصر هم خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم اما ما مستحق برد بودیم.

کرانچار در مورد بازی ضعیف دو بازیکن خارجی تیم النصر گفت: لوکاتینی کیفیت خوبی نشان نداد اما واقعیت این است که بنگر و سیدجلال حسینی هیچ فضای به لوکاتونی و برشیا ندادند و این افتخار بازیکنان سپاهان است که توانستند بازیکنانی مثل تونی را از بازی خارج کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: برنوسزار بازیکن خارج سپاهان اما خیلی خوب بازی کرد او می‌توانست در نیمه اول ۲ گل دیگر هم برای ما بزند در آینده این مهاجم بهتر خواهد شد. این در حالی است که لوکاتونی یک اسم بین‌المللی است و در دوره‌های آخر فوتبالش و به خاطر تبلیغات به لیگ امارات آمده است البته جنبه مثبت حضور این بازیکنان بزرگ تجربه‌ای است که دارند و فوتبال امارات می‌خواهد دوران طلایی را با بازیکنانی مانند برشیانو و تونی بگذارند. آنها برای لیگ امارات ستاره‌های خوبی هستند اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و سرعت این بازی‌ها بسیار بیشتر از لیگ امارات است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه چرا بازیکنانی مانند نویدکیا و عمادرضا را دیر به میدان آورد و آیا به خاطر شعار تماشاگران به آنها بازی داد، گفت: ‌ در برنامه‌های تاکتیکی ما حضور نویدکیا و عمارضا دیده شده بود و حضور این دو بازیکن با خواست خود ما انجام شد محرم بازیکن فوق‌العاده عالی است و یک پاسور بی‌نظیر است. عمادرضا هم در فضاها خوب حرکت می‌کند این دو بازیکن به دلیل مصدومیتی که داشتند دیرتر به میدان آمدند و حتی در تمام تمرینات ما حضور نداشتند.

کرانچار در پاسخ به سؤال خبرنگار اماراتی که شما با اعتماد به نفس از شکست النصر گفته بودید، گفت: ما می‌خواستیم به طور طبیعی در بازی خانگی پیروز شویم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و اطلاعات خوبی از شیوه بازی النصر داشتیم. من به عنوان سرمربی باید اعتماد به نفس به بازیکنانم بدهم اما این معنایش آن نیست که بخواهیم تیم حریف را کوچک بشماریم ما با سه مهاجم بازی کردیم و در نهایت هم پیروز شدیم.

وی در پایان تأکید کرد: باید از تماشاگران خوب اصفهان تشکر کنم که جو بسیار خوبی در ورزشگاه به وجود آورده بودند و به بازیکنان ما انگیزه خوبی دادند تا یک بازی هیجانانگیز را به نمایش بگذارند.